L'Oreal Manicure

11.11.14 PMC 2 Comments


 Z okazji Świąt Bożego Narodzenia L'Oreal ITalia wydało specjalną edycję szkatułek w 2 kolorach, w których możemy odnaleźć lakier (biały lub czerwony), top coat oraz odżywkę wzmacniającą do paznokci. Rozpoczęłam przygotowania do Świąt i wybrałam białe pudełko ...

Per Natale L'Oreal Italia ha creato una linea speciale per fare manicure. Abbiamo da scegliere fra 2 scatoline fra bianca e rossa, con dentro lo smalto, top coat e Hardener. Io ho inziato le preparazioni per il Natale scegliendo una scatola bianca ...


 W "długopisowym" opakowaniu z jednej strony mamy lakier do paznokci, mój odcień to Infallible 017 oraz top coat czyli bezbarwne przykrycie lakieru. Dostaniemy również odżywkę-wzmacniacz do paznokci XTREME HARDENER, która wzmacnia słabe paznokcie, tworząc na nich warstwy ochronne. Możemy aplikować ją jako bazę pod lakier lub osobno.

Nella scatola troveremo uno smalto a forma di penna: da una parte c'e' lo smalto Infallibile, dall'altra il top coat. Il mio smalto e' di colore bianco, numero 017. Dentro la scatolina c'e' anche XTREME HARDENER.Un trattamento rinforzante per unghie fragili e indebolite. L’esclusiva formula a base di resina liquida ed estratti di silicone crea uno schermo protettivo e ne fortifica la struttura. Grazie al complesso contenente kera-biotina, queste saranno piu forti e riparate dagli agenti esterni.


 
  
A  w szkatułce już zamieszkała moja biżuteria ...
Nella scatola gia' abitano i miei bijoux ...


2 comments:

  1. Fajny pomysł na prezent. Ja bym wybrała z czerwonym lakierem, bo uwielbiam wszystkie czerwienie, róże i fiolety. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, w kilka dni przejrzałam cały od początku i miło tu u Ciebie:) Będę tu zaglądać:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję i mi też bardzo miło!:)Zapraszam ponownie!:)

      Delete