Sweet November

15.11.14 PMC 2 Comments


 Tego poranka było bardzo zimno, niebo szare i wyczuwało się zbliżający się deszcz. Natura w okolicy zachwyciła mnie jak zawsze ...

Stamattina era  fresco, il cielo era grigio e si poteva sentire la pioggia in arrivo. Come sempre mi sono innamorata dei colori e delle forme dell'autunno ...













Kupiłam zestaw relaksacyjny, koc "do ubrania się" plus ciepłe skarpety ...
Ho comprato "Il kit Relax", la copertina per "vestirsi" e le calde, morbide calze ...


  
A za oknem deszcz ...
E fuori piove ...

2 comments:

  1. no, już Ci zazdrościłam zdjęć, ale jak piszesz że za oknem deszcz - to ja napiszę, że u mnie mgła od dwóch dni :/ Ale i taka pogoda ma swoje plusy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mgła wchodzi w kręgosłup, który potem boli ale jest bardzo klimatyczna i romantyczna:)A plusów takiej pogody jest dużo!:)pozdr

      Delete