Parco

9.11.14 PMC 4 Comments


 Gdy byłam mała,w każdą jesienną niedzielę chodziłam z rodzicami do parku. Teraz jestem "duża" i również w niedzielę chadzam do parku ...

Quando ero piccola ogni domenica di autunno andavo con i miei genitori al parco. Adesso sono "grande" e ci vado lo stesso ...






 Ślimaki są powolne gdy idą w górę, ale z takim samym spokojem schodzą w dół:) 
 
Le lumache vanno piano in salita, ma anche in discesa:)



W McDonalds Italia promocja, do każdego zestawu DVD gratis, Spiderman dla Niego i Smerfy dla mnie:) 

A MCconalds Italia offerta speciale: con ogni menu un film su DVD gratis, per Lui Spiderman, per me Puffi2!

  
Dziś, jak kiedyś miałam 7 lat ...
Oggi, come una volta, avevo di nuovo 7 anni...

4 comments:

  1. jaka fajna ta promocja w Macu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promocja w Macu bardzo fajna bo filmy nowe i pełnometrażowe:) Do skompletowania jest 5 filmów. Jest jeszcze Rio, Rango i jedno, którego wcale nie znam:)pozdro

      Delete
  2. Smerfy to po włosku puffi? Nie wiem takie głupie skojarzenie, kupuję karmę dla psa co się zwie puffi ;)
    Świetne,nastrojowe zdjęcia, piękna jesień. Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!:)Tak Smerfy to Puffi, a Smerfetka to Puffetta!!:)pozdr

      Delete