avon

22.1.15 PMC 2 Comments


Oto moje zimowe zamówienie z ostatniego katalogu Avon Italia w "górskim" stylu.Wypróbowałam krem do twarzy oraz żel do mycia twarzy z linii "Avon Herbal"...

Ecco il mio l'ultimo ordine d'inverno dei prodotti Avon ...


Regenerujący krem do twarzy na dzień z ekstraktem z winogron oraz pszenicy. Sprawia, że skóra jest elastyczna, ujędrniona, nawilżona oraz odżywiona. Szybko się wchłania i pozostawia skórę matową ale miękką. Kiedyś wypróbowałam z tej linii inny krem i  bardzo przypadł mi do gustu. Żel do mycia twarzy próbuję pierwszy raz.Zmywa makijaż, usuwa zanieczyszczenia. Woda źródlana odświeża i oczyszcza skórę, a znany ze swoich leczniczych właściwości glistnik poprawia jej jakość. Niestety, tym kosmetykiem jestem mniej zachwycona:). Jest gęsty, ciężko się zmywa i są lepsze żele tego typu. Plusem jest jego mały format, wygodna w użyciu tubka oraz cena.

Crema Da Giorno ad Azione Tonificante e Rigenerante Con Estratto di Semi d’Uva e Germe di Grano. Formulata per aumentare la produzione di collagene, la crema da giorno con estratto di semi d’uva e germe di grano dalle proprietà tonificanti ed elasticizzanti, svolge un’azione energizzante e rigenerante. La texture leggera a rapido assorbimento dona alla pelle una finitura mat. E' la mia seconda crema della linea "Herbal" e di nuovo sono contenta. Il gel per il viso invece, mi ha deluso un po'. Nonostante gli ingredienti naturali e tante promesse del produttore non e' un cosmetico eccezionale. E' difficile da sciacquare e un po' pesante. A suo vantaggio puo' contare invece la "mini size"  e la comodita' del tubo nel quale e' chiuso il gel.


Lakier dający efekt żelu, kolor "Snow Star" ...
Smalto con il effetto "gel", colore "Snow Star" ...


Lubię "żelowe" lakiery do paznokci Avon. Tym razem wybrałam "migotliwy", srebrny odcień.
Mi piacciono gli smalti di Avon. Questa volta ho scelto il colore lucido e argentato "Snow Star" ...

Żel do mycia ciała "Divine Time" ...
Docciaschiuma, "Divine Time"...


Żel do mycia ciała ma kremową konsystencję, pachnie wanilią oraz drzewem sandałowym. W sam
raz na zimowe wieczory ...

Il cosmetico e' cremoso, da una bella schiuma e profuma di vaniglia e di sandalo. Perfetto
per le fredde serate invernali ...

Najlepszy kosmetykiem jest jednak sen ...
Nonostante tutto il cosmetico migliore e' il sonno ...



:)

2 comments:

  1. Ja z Avonu zamówiłam sobie z serii tych lakierów do paznokci Candy Apple. Zobaczymy jaki będzie, zwłaszcza, że często kolor na zdjęciu jest zupełnie inny niż w rzeczywistości. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale fajna nazwa koloru!:) Powiem Ci szczerze, że ten czyli "Snow Star" miał być "brudnym białym", a wyszedł srebrny ... to prawda, że kolory w katalogach są inne niż w rzeczywistości:) pozdr

      Delete