saldi

25.1.15 PMC 8 Comments


 Plusem mieszkania w małym, włoskim miasteczku jest codzienny "święty spokój" ale jednocześnie możliwość kupienia rzeczy markowych w outletach, sklepach i sklepikach w konkurencyjnej cenie bez stresu i męczącego tłumu. Wczoraj do wszystkich w okolicy dotarła ulotka informująca o promocji na akcesoria w pobliskim sklepie, ceny torebek zaczynały się od 6 euro. Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć ... ;)) Niczym Del Piero przeszłam do ataku ;) ...

Il vantaggio di abitare in una piccola citta' e' "la santa pace quotidiana", ma nello stesso tempo la possibilita' di comprare acessori di marca  nei negozi grandi o piccoli senza la fila e lo stress che stancano ancora prima di iniziare. Ieri nella mia citta' e' arrivato a tutti un volantino con una informazione: si trattava di grandi saldi delle borse. I prezzi cominciavano da 6 euro ... Non potevo mancare e come Del Piero mi sono messa in attacco ... ;)



Po dotarciu na miejsce przedarłam się przez góry torebek ...
Appena sono arrivata sul posto ho attraversato montagne di borse ...











 i portfeli, czapek i szalików ...
e portafogli, cappelli e sciarpe ...



 Obniżki pod koniec stycznia osiągają 70 procent. Upolowałam torebkę "Solo Soprani", obniżoną z 47 na 14 eu!
I saldi alla fine di gennaio raggiungono il 70%. Ho trovato una borsa di "Solo Soprani" scontata da 47 a 14 euro!




oraz czapkę z futerkowym pomponem, bransoletkę i saszetkę "Prima Classe"...
e un cappello con il ponpon, un bracciale e una piccolla pochette ...



W Toskanii 14 stopni. Pozdrawiam Was ciepło ...
In Toscana ci sono 14 gradi. Vi mando caldi abbracci ...

:)

8 comments:

  1. Brak mi tych parunastu stopni na plusie! Zazdroszczę :)
    A po weekendzie sama uderzam do wyprzedazowego ataku! Teraz to juz konkretnie, mam listę i budżet, musi sie udać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie mam ani listy, ani budżetu, ani czasu.... mam za to straszny katar i dwa kilo nadwagi...

      Delete
    2. A ja od ponad miesiąca mam kontuzję stopy i jestem na wózku i codziennej rehabilitacji:) Ale jak to mówi Roki:Nieważne jak mocno uderzasz, ale jak mocno możesz dostać i iść dalej do przodu!

      Delete
  2. Na pocieszenie powiem, ze w tygodniu ma padac ... Zycze udanych lupow i takie beda, bo jak ma sie nie udac shopping w Paryzu:))pozdrawiam PMC

    ReplyDelete
  3. Kilka z tych torebek sama bym przygarnęła ;)

    ReplyDelete
  4. sei toscana ma di preciso dove? le foto mi sono familiari!
    anche io sto in toscana!un bacio

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto a Cascina,prov. di Pisa, e Tu?:)baci PMC

      Delete