Capodanno

1.1.15 PMC 5 Comments

Wczorajszego Sylwestra spędziłam w domu, za to w bardzo włoskim stylu ...
Il Capodanno di ieri l'ho trascorso a casa in stile italiano ...

przejrzałam kalendarz na Nowy 2015 rok ...
ho organizzato il 2015 ...


Tradycja włoska nakazuje założenie w noc sylwestrową czerwonej bielizny, przynosi szczęście...
ho portato della biancheria rossa ...


Przekartkowałam ostatnie wydanie Vanity Fair w mijającym roku. Na okładce sympatyczny psiak i apel: Bądźcie jak psy! A w środku przepiękny historie psiaków, które zmieniły życie ich właścicieli...
  ho letto l'ultimo Vanity Fair dell'anno, con un adorabile canino in copertina!Siamo come cani!:)


Zamówiłam jedzenie z pobliskiej Restauracyjki. I tak na przystawkę były małże ...
Ho mangiato piatti da Ristorante. Antipasto di cozze ...


Potem: grzanka z kremem z ośmiorniczki, sałatka morza, pstrąg oraz mus z kraba ...
Antipasto di mare misto: crostino, insalata di mare, trota salmonata e tortino di granchio ...


A na pierwsze danie: pasta z krabem ...
Primo piatto: paccherri all'astice ...


Na koniec był toast różowym szampanem Brachetto!
Cin Cin con il Brachetto!


Życzę Wam samych sukcesów, wiary we własne możliwości, kreatywności i wzajemnej życzliwości :)
 Vi auguro per l'anno nuovo tanti successi, fiducia nelle Vostre possibilita', creativita' e tanta bonta':)


5 comments:

  1. Jesteś bardzo fotogeniczna. I po prostu bardzo ładna. Szczęśliwego całego Nowego Roku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu BARDZO dziękuję i również wszystkiego najlepszego:) pozdrawiam

      Delete
  2. Jakiego używasz tuszu do rzęs, jeśli można spytać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. False Lash Wings Intenza od L'Oréal :) Bardzo polecam efekt skrzydel motyla - rzęsy intensywnie pogrubione, szeroko rozpostarte, nasycone matową czernią. Dostałam ją w prezencie kilka tyg,temu , nie byłam przekonana bo szczoteczka wydawała mi się "dziwna", ale raz spróbowałam i już się z nią nie rozstaje!:)

      Delete