saldi

3.1.15 PMC 3 Comments

W Toskanii dzisiaj rozpoczęły się wyprzedaże. Wybrałam się do Piazza Italia ...
In Toscana sono iniziati i primi saldi. Sono andata a Piazza Italia ...



 gdzie trwają zniżki 50% i różne promocje. Kupiłam czerwony sweterek ...
dove tutto e' scontato del 50% e ci sono tante promozioni. Ho comprato una maglia di colore
rosso ...


sweter w paski ...
cardigan a strisce ...


do którego dostałam drugi produkt gratis i wybrałam pidżamę (spodnie i górę z długim
rękawem) wzięłam też kapcie!
con il cardigan potevo  scegliere un altro prodotto gratis, cosi ho scelto un pigiama e ho
preso anche un paio di ciabatte:)


przy kasie zdecydowałam się na kolczyki, dwie opaski oraz kwiecistą czapkę ...
vicino alla cassa ho trovato un paio di orecchini, due passatine e un cappellino floreale... 

  
Za to w moim ulubionym Outlecie obniżki trwają zawsze i tam zdobyłam ...
Nel mio Outlet preferito i saldi ci sono tutto l'anno e l'ho acquistato ...

  
czarną bluzę "Baci&Abbracci ...
una felpa nera "Baci&Abbracci" ...


oraz golf i bieliznę, Jadea ...
un lupetto e biancheria di Jadea ...


I machały do mnie przepiękne torebki MK ... :)
Mi hanno salutata le bellissime borse di MK ... :)


A Wy już byłyście na wyprzedażach?:)
E Voi siete gia' andate a vedere i saldi?:)


3 comments:

  1. ooo zazdroszczę zdobyczy :) mnie to ominie :( tuż przed Nowym Rokiem padł mi telefon, i musiałam zakupić nowy - więc znów zaciskam pasa, i oby do następnej wypłaty ;)

    ReplyDelete
  2. Ja chcę piżamę:)

    ReplyDelete
  3. :) Może Wy też coś upolujecie!:) pozdrawiam

    ReplyDelete