mare

18.1.15 PMC 4 Comments


 Podróże otwierają głowę i duszę. Niedzielę spędziłam nad morzem w pobliskiej Tirreni i Marina di Pisa  w iście zimowym (na)stroju (ponieważ Włosi myślą, że w Polsce chodzą białe niedźwiedzie po ulicy, przebrałam się za "białego misia", jednym słowem byłam czystą prowokacją ;)) ...

Viaggiare apre la mente e l'anima.La giornata ho trascorso a Tirenia e Marina di Pisa. Siccome tanti Italiani pensano che in Polonia sulle strade si puo' incontrare orsi bianchi, mi sono vestita da "orso bianco", ero proprio "una provocazione";)) ...



Zimowe morze było dziś wzburzone ...
Il mare d'inverno e' aggitato ...






 Zapragnęłam mieć tu dom. W oko wpadło mi kilka z widokiem nad morze. Potrzebuję "tylko" 300tys.euro ...
Ho desiderato avere una casa qui. Ho trovato qualche casa che mi e' piacuta con vista mare, mi mancano solo 300 milla euro ...




Słoneczna pogoda spowodowała, że wszyscy Italiani wyszli na niedzielne spacery i zatrzymali się na popołudniową kawę ...
Grazie al bellissimo sole, tanti Italiani sono andati oggi fare una passeggiata, e si sono fermati a bere il  caffee':)



Kiedyś w Tirreni był Dworzec Kolejowy, pociąg przyjeżdżał pod samo morze, dziś możemy tam wypić kawę, zjeść loda lub ciasteczko ...
Una volta a Tirrenbia c'era la Stazione. Il treno veniva quasi al mare. Oggi la si puo'mangiare un dolce o gelato oppure bere il caffe ...


Miłego tygodnia!
Buona settimana!



4 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, a prowokacja urocza :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam morze. Może kiedyś uda mi się nad nim zamieszkać:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę Ci tego. Ja jeden dom chciałabym mieć w górach (Livigno), drugi nad morzem, może być Marina di Pisa;) pozdrawaim

      Delete