mango

20.1.15 PMC 0 Comments


Na dobre trwają wyprzedaże. Skorzystałam z wyprzedaży internetowych i przez szybkę komputera zajrzałam do sklepu Mango, gdzie wyprzedaże osiągają 60%. Kupiłam torebkę, którą pokazałam we wcześniejszym poście. Do zakupu zachęcił mnie jej wygląd oraz cena: 12 euro.

Ci sono ancora i saldi. Via specchietto del computer "sono andata" al negozio Mango, dove i saldi raggiungono 60%. Ho comprato una borsa (che Vi ho mostrato nel post precedente), per acquistarla mi hanno convinto il suo aspetto e il prezzo: 12 euro.



 Torebka jest świetnie wykonana i dobrze się ją nosi. W asortymencie sklepu znajdziemy też przecenione ubrania, wybrałam: bluzkę z długim rękawem za (7euro) oraz z krótkim (5euro).

La borsa e' fatta molto bene e si porta bene. Nel negozio si trovano anche i vestiti a saldo.


Mango polecam z czystym sumieniem, myślę że jakość ich produktów oraz ich cena są dużo lepsze od konkurencyjnej Zary.

Vi consiglio Mango per il rapporto qualita'- prezzo. Sicuramente i loro prodotti sono di qualita' migliore rispetto a quelli della loro concorrenza Zara.


0 comments commenti: