last two weeks

14.3.16 PMC 3 Comments


Pierwsze dwa tygodnia marca ...
Nelle prime due settimane di marzo ...
 
Podglądałam nowego sąsiada ...
Guardavo di nascosto il mio nuovo vicino di casa ...

Oszalałam na punkcie Wielkanocnych króliczków!
Sono impazzita per i coniglietti di Pasqua!
 
Przestałam być na diecie ...
Ho smesso di fare la dieta ...
 
Ponownie odkryłam radość z gotowania ...
Di nuovo ho scoperto la gioia di cucinare ...
 
Kupiłam kilka nowych narzędzi kuchennych ...
Ho comprato nuovi accessori per la cucina ...

Niestety jadłam za dużo pikantnych sosów ...
Purtroppo ho mangiato troppe salse piccanti ...

zjadłam też większość słodyczy, które miały być na Wielkanoc ...
Ho mangiato quasi tutta la cioccolata che doveva durare fino al primo giorno di Pasqua ...

Wczuwałam się w klimatyczną muzykę lat 80' ...
Mi emozionavo con la musica degli anni 80' ...
 
oraz w różne gry towarzyskie ...
e con i giochi vari ...
 
Poczułam się jak rekin biznesu po zakupie torebki LV w bardzo dobrej cenie ...
Mi sono sentita come un pesce grosso dopo aver acquistato la borsa di LV ad un ottimo prezzo ...

Starałam się robić sobie ładne zdjęcia ...
Ho provato a farmi delle foto carine ...

W czasie burzy moc była ze mną ...
Durante la tempesta la forza era con me ...

ale nie  moimi sprzętami ...
ma non con i miei schermi ...

Odkryłam, że lepiej gdzieś zapisywać wszystkie hasła ...
Ho scoperto che e' meglio ricordarsi tutte le password ...
 
Oglądałam ogłupiające programy w TV ... 
Guardavo la TV con dei reality assurdi ... 

Jeździłam nad morze ...
Andavo al mare ...
 
Miałam piękne sny o górach ... ;)
Sognavo delle belle montagne ... ;)

Poczułam, że powietrze pachnie już wiosną ...
Ho scoperto che l'aria profuma gia' di primavera ...

A Wam jak mijają te przedwiosenne dni?:)
E Voi come passate questi giorni pre primaverili?:)

3 comments:

  1. Obrazkowe historyjki o Twoich minionych dniach są bardzo optymistyczne i z poczuciem humoru :)Życzę jak najwięcej takich dni. Ciekawe co jeszcze się wydarzy....Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dziękuję, myślę że coś się wydarzy - na pewno:) pozdr

      Delete
  2. Znowu fajne podsumowanie miesiąca, ale ta gra towarzyska to z dużym poczuciem humoru pozdrawiam

    ReplyDelete