preferiti di marzo

21.3.16 PMC 2 Comments


Witajcie w pierwszy Dzień Wiosny!:) Mam nadzieję, że zauważyliście dziś jej pierwsze znaki, może zachwycił Was kolor nieba, zapach powietrza lub rozkwitający kwiat? Zimę, mamy już za sobą, oto pięć moich marcowych ulubieńców, czyli rzeczy które uprzyjemniają mi marcowe dni ...

Buongiorno di primavera!:) Spero che oggi avete notato che e' arrivata questa bellissima stagione. Forse oggi avete notato il bellissimo colore del cielo, Vi e' piaciuto il profumo dell'aria nuova o avete visto i primi fiori primaverili? L'inverno l'abbiamo dietro le spalle, Vi presento le mie cinque cose preferite degli ultimi giorni di marzo ...

David Bowie ...
  
Musze przyznać, że dość późno, bo od niedawna odkrywam tego Artystę. Bowie interesuje mnie w każdej postaci. Zaczytuję się w tekstach Jego piosenek, zasłuchuję w melodii Jego utworów, oglądam nawet Jego obrazy. Zapisałam się na wszystkie możliwe fan page  w internecie, staram się Go całkowicie rozszyfrować.Doszło do tego, że w różnych sytuacjach życiowych, gdy nie wiem co myśleć lub co zrobić, zadaję sobie pytanie: Co by powiedział na to David? Odpowiedzi bywają zaskakujące;). "Starman" to podobno najlepsza biografia o Bowim, gdy już całkowicie ją pochłonę, podzielę się z Wami moimi odczuciami.

Devo ammettere che ho scoperto abbastanza tardi questo Artista. Bowie mi interessa in ogni forma. Leggo attentamente i testi delle Sue canzoni, ascolto le Sue melodie, guardo anche i Suoi quadri. Mi sono iscritta a tutte le fan page in internet e provo ad approfondire totalmente Bowie. Sono arrivata al punto in cui, quando non so cosa fare o cosa pensare mi domando: Cosa farebbe David? Le risposte sono sorprendenti;). "Starman" e' la sua biografia, dicono che sia la migliore sul mercato, quando finiro' di leggerla, condividero' con Voi le mie impressioni ...
 
Różane kosmetyki ...
Acqua delle Rose ...
  
Wielokrotnie na blogu pisałam o kosmetykach od Roberts " Acqua delle Rose". Gdy będziecie we Włoszech, zróbice sobie kosmetyczny prezent i kupcie, chociaż jeden z produktów tej linii, na pewno będziecie zadowolone z ich jakości, ceny i eleganckich opakowań.

Parecchie volte Vi ho scritto dei cosmetici di Roberts "Acqua delle Rose". Se sarete in Italia, fatevi un regalo e prendete almeno un prodotto di questa linea, sono sicura che sarete contente della loro qualita', prezzo e del bel design.

Matowe szminki ...
Rossetti matt ...
  
Usta w marcu maluję, matowymi szminkami od Avon. Posiadam dwa kolory, mój ulubiony odcień to, czerwony "Ruby Kiss". Szminki ślicznie pachną, świetnie się trzymają i dbają o nasze usta.

A marzo  trucco la bocca con i rossetti con la finitura matt. Ho due colori, il mio preferito e' il rosso "Ruby Kiss". Questi rossetti hanno un bellissimo profumo, hanno una lunga durata e si prendono cura delle nostre labbra.

Glam Jasmin, Michael Kors

Moim ulubionym zapachem ostatnich tygodni (od lutego) jest ten od Michaela Korsa "Glam Jasmin", o którym już Wam kiedyś pisałam. Dostałam od Was wiele maili z pytaniami o perfumy oraz dodaną do nich shopper bag MK.Jeśli skusiłyście się na promocję, mam nadzieję, że jesteście zadowolone tak jak ja ...

Il mio profumo preferito delle ultime settimane (da febbraio), e' "Glam Jasmin" di Michael Kors, del quale Vi ho parlato un po' di tempo fa. Ho ricevuto tante mail da Voi con domande a proposito del profumo e della shopper bag in omaggio. Se alla fine avete deciso di sfruttare l'offerta di Douglas, spero che siate contente come me ...

Wielkanocna czekolada ....
Cioccolata di Pasqua ...
  
Przyznam Wam, że uwielbiam tutejszy czas przed Wielkanocą. Wszędzie możemy spotkać moje ulubione, czekoladowe jajka z niespodzianką. Zdradzę Wam sekret, że mam ich obsesję;). Uwielbiam gapić się na ich piękne,ogromne opakowania, wybierać rodzaj czekolady z jakiej są zrobione. Staram się ich nie otwierać i nie zjeść przed Wielkanocą;) ...

Vi confesso che amo il tempo prima di Pasqua in Italia. Ovunque possiamo vedere le mie preferite uova di Pasqua con la sorpresa. Vi diro' segretamente che sono un po' ossessionata con quelle;). Adoro ammirare le loro confezioni, scegliere il tipo di cioccolata del quale sono fatte e provo a non aprirle e non mangiarle prima di Pasqua;) ...

Ale najbardziej cieszę się z tego, że dni są coraz dłuższe i można wyruszyć w podróże: małe i duże!:) 
Ma piu' di tutto sono contenta del fatto che le giornate sono sempre piu' lunghe e si possono fare viaggi: piccoli e grandi!:)
  
Miłego poniedziałku!Niech żyje wiosna!:)
Buon lunedi e viva la primavera!:)

2 comments:

  1. Piękne kolory szminek, ostatnio szukałam idealnej czerwieni, o której teraz nie wiem co sądzić :D Szkoda tylko, że jak się okazało, Avon przykłada się do testów na zwierzętach ;( i nie tylko Avon - któregoś dnia trafiłam na petycję PETA - http://www.peta.org/action/action-alerts/avon-mary-kay-estee-lauder-and-revlon-are-paying-for-tests-on-animals/
    potem zgłębiłam temat w internecie i sprawa jest zastraszająco smutna. Polecam lekturę bloga http://www.kocieuszy.pl/p/lista.html, którego autorka m.in. rzetelnie przepytuje firmy o ich politykę cruelty free... najgorzej, że uczestniczy w tym większość popularnych, też luksusowych marek.
    Na Pomorzu też czekamy na wiosnę, ale to jeszcze trochę potrwa, bo dopiero od kilku dni nieśmiało wychodzi słońce ;)
    I napiszę jeszcze w tym komentarzu: piękny wpis o perłach i wystrój bloga! Trochę mnie tu nie było i widzę, że szata graficzna się zmieniła - profesjonalnie, elegancko :D
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt Wielkanocnych ;) !
    Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko (bardzo lubię to imię, bo wszystkie Moniki, które znam to świetne dziewczyny:)) dziękuję za piękny, mądry i motywujący komentarz ... Pozdrawiam Cię ciepło z bardzo słonecznej Toskanii,życzę spokojnych i wesołych Świąt Tobie i Twoim najbliższym!Alleluja!:)

      Delete