Primavera a Pisa

26.3.16 PMC 2 Comments


Jak Wasze świąteczne przygotowania?Ja rano założyłam spodnie w stylu Jon Bon Jovi z lat 90', wzięłam moją Żyrafę i pojechałam do Pizy, w "bardzo ważnych sprawach" ... W powietrzu czuć już wiosnę!

Le vostre preparazioni per la Pasqua procedono? Io stamattina ho messo i miei jeans, stile Jon Bon Jovi anni 90', ho preso la mia giraffa, e sono andata a Pisa a fare "delle cose molto importanti" ... si sente gia' la primavera!




Ominęłam Krzywą Wieżę, pod którą spotkać było można dzisiaj połowę świata - dosłownie, ale zatrzymałam się na dłużej przy Lungarno ...

Ho passato la Torre di Pisa sotto la quale oggi si poteva incontrare tutto il mondo-Vi giuro, ma mi sono fermata un po'piu' a lungo sul Lungarno ...





I zapewniam Was, że spotkałam ducha ...
E Vi giuro che ho visto un fantasma ...

Jak zawsze, czekając na światłach, przez okno zobaczyłam wiele interesujących rzeczy, które chciałabym mieć!;)
Come sempre, aspettando il semaforo, dal finestrino della macchina ho visto tante cose interessanti, che vorrei avere;)!

 Spotkałam prawdziwie wolnego Człowieka ...
Ho incontrato un Uomo davvero libero ...

Zatrzymałam się w mojej ulubionej kwiaciarni, w której trwał wielkanocny nastrój ...
Mi sono fermata nel mio negozio preferito di fiori, dove si poteva vedere e sentire la Pasqua ...




Kupiłam kwiaty i mimo zmęczenia,od razu poczułam się piękniejsza;) ...
Ho comprato dei fiori e nonstante la stanchezza, mi sono sentita subito piu' bella;) ...


Z wyprawy przywiozłam wiosenne kolczyki oraz czapkę z napisanym listem miłosnym ...
Dalla "gita" ho portato a casa degli orecchini primaverili e un cappello con una lettera d'amore ... 
  
I wróciłam do domu ...
E sono tornata a casa ...
  
"Dom Motyla"...
"Casa di una farfalla" ...

"A Ty zamiast sprzątać i gotować, gdzieś się szwędolisz!" ...
"E Tu, al posto di pulire e cucinare vai non si sa dove!" ...

;)

2 comments:

  1. Przepięknie tam masz :) i na pewno lepsze to od sprzątania, a od gotowania to już na pewno ;) Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) Dziękuję kochana i wszystkiego dobrego na Święta!:)

      Delete