#unicorn

30.3.16 PMC 4 Comments


Na początku myślałam, że kupiłam po prostu różową bieliznę,jakby z firanki z konikiem.Jednak rano usłyszałam, że jednorożce istniały naprawdę, a potem sięgnęłam do książek i naczytałam się o tych stworzeniach. Odkryłam, że to bardzo pozytywny, posiadający wiele znaczeń symbol. Szkoda, że dziś jest odczytywany jako kiczowaty, a przecież kiedyś był częstym motywem sztuki chrześcijańskiej, a łzy jednorożca mają magiczną moc oczyszczania wszystkiego, czego dotkną. W Tezenis wiosenne nowości czyli nowa, lekka bielizna ...

All'inizio ho pensato che ho solo comprato della biancheria rosa con un cavallino. Ma stamattina ho sentito che gli unicorni sono esistiti davvero. Poi ho letto tanto di queste creature e ho scoperto che il loro significato e' molto positivo e anche profondo. Peccato che oggi sono visti come una cosa kitch,nel passato invece l'unicorno era un simbolo artistico cristiano e le sue lacrime avevano poteri straordinari di pulire e guarire tutto cio' con cui entrano in contatto. A Tezenis le novita' primaverili, nuova collezione della biancheria ... 
  
Komplety z delikatnej siateczki mają różne motywy (kwiaty, słodycze itp.), występują w różnych kolorach.Górę i dół kompletujemy same. Ponieważ nie znalazłam pasującego motywem dołu, wybrałam równie optymistyczny akcent z fuksją w tle.

I completini fatti di un tessuto molto leggero e morbido hanno simboli diversi (fiori, dolci etc.), possiamo scegliere fra tanti colori. Due pezzi li possiamo completare da soli. Siccome non ne ho trovati due uguali, il sotto l'ho scelto con un motivo diverso, ma anche molto allegro;).


Jestem mile zaskoczona przyjemnością z jaką nosi się tą lekką, miłą w dotyku i wygodną bieliznę. Poranki stają się od razu kolorowe i wesołe!:)

Sono stupita positivamente per il piacere con il quale si porta questa biancheria. E'molto morbida,leggera e comoda.Le mattine diventano subito colorate e allegre!:)
  
  

4 comments:

  1. Witaj, czy moglabys napisac, jaki to rozmiar? Przymierzam sie do zakupu, zostal tylko S/M, jesli to jest roziar, ktory posiadasz, to nie wydaje sie az taki maly, jak sie obawialam, wiec biore... A jesli masz wiekszy, to musze odpuscic zakup :( Bardzo by mi to pomoglo, z gory dziekuje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj, to rozmiar S-M, nie jest mały:) Myślę,że będziesz zadowolona:pozdr

      Delete