Roberto Cavalli animal print bag

23.3.16 PMC 0 Comments


O czym rozmawiacie podczas przed wielkanocnych spotkań z Waszymi znajomymi koleżankami? Z pewnością życzycie sobie spokojnych Świąt. Ja spotkałam się z Francescą. Złożyłyśmy sobie życzenia (nawet wymieniłyśmy się małymi prezentami),a potem założyłyśmy partię: Niech żyje życie,niech żyje torebka! Póki co, do partii należymy tylko my, ale jesteśmy pewne, że nasze grono się powiększy. Mamy już nawet pierwszy postulat: Torebka należy się każdej kobiecie. A potem, poznałam Żyrafę od Roberto Cavalli ...

Di cosa parlare durante i Vostri incontri prima di Pasqua col le Vostre amiche? Sicuramente Vi fate gli auguri di Buona Pasqua. Io mi sono incontrata con Francesca. Ci siamo fatte gli auguri (abbiamo scambiato anche piccoli regalini) e dopo abbiamo fondato un partito: Viva la vita, viva le borse! Per ora noi siamo gli unici membri, ma sono sicura che il nostro partito si allarghera'.
Abbiamo gia'il primo postulato: Borsa per ogni donna. E dopo ho conosciuto una giraffa di Roberto Cavalli
...

Na pewno znacie ekscentrycznego stylistę i projektanta Roberto Cavalli, być może nie wiecie, że jest Toskańczykiem i urodził  się we Florencji. Jego charakterystyczne motywy zwierzęce na ubraniach i akcesoriach znane są na całym świecie. I tak trafiła w moje ręce, shoper bag od Roberto Cavalli typu "animal print"...

Sicuramente conoscete lo stilista eccentrico Roberto Cavalli, forse non sapete che e' Toscano ed e' nato a Firenze. Il suo caratteristico motivo animalieur dei vestiti e degli accessori e'  conosciuto in tutto il mondo. E cosi nelle mie mani e' arrivata una shopper bag tipo "animal print" ...

Torba jest z materiału i ma wykończenia ze skóry. To jedna z tych toreb "przyjaciółek", bardzo wygodna, lekka i pojemna. Mój men, gdy zapytałam Go, czy mu się podoba, odpowiedział: "Jest dziwna. Jest śmieszna." To zupełnie jak ja, pomyślałam i z torebką szybko się zaprzyjaźniłam ...

A teraz, powiedzcie mi, czy tylko ja widzę na niej głowę Żyrafy?

Questa borsa e' fatta di tessuto e ha finiture di pelle nera. E' una di queste borse "amiche", molto comodo,leggera e capiente. Il mio uomo, quando gli ho chiesto se gli piace il mio nuovo accessorio, ha risposto: "E' strana. E' buffa". E' proprio come me allora, ho pensato, e subito ho fatto amicizia con la borsa.

E adesso ditemi, solo io vedo una testa della Giraffa?

Pozdrawiam Was serdecznie. W weekend wyglądam jak patchowrkowa kołderka, w tygodniu jak mały kot przebrany za żyrafę ...

Vi saluto dalla ventosa Toscana. Durante i weekend sembro essere una federa patchwork, durante la settimana come una gatta vestita da giraffa ...

Buźka!:)
Bacio!:)

0 comments commenti: