Floreal makeup by Cien

28.4.17 PMC 0 Comments


Hej Kobietki z całej planety! Wczoraj we włoskich Lidlach rozegrały się sceny jak z horroru, ponieważ był to pierwszy dzień, w którym można było dostać kosmetyki "z kwiatkiem", czyli makijażówkę od Cien na wiosnę. Oprócz tego można było nabyć wiosenne kosmetyki do pielęgnacji ciała, ale niestety zniknęły w mgnieniu oka (polowałam na ślicznie pachnący, ujędrniający krem do dekoltu za całe 3 eu). Mam tylko 3 nowe nabytki: pomadkę, cień do powiek oraz lakier do paznokci, ale nawet tylko tymi trzema produktami, można wyczarować zupełnie nowy, elegancki makijaż na wiosnę inspirowany kwiatami :)! Kiedy jeśli nie podczas majówki jest lepszy czas na kolory w naszym makijażu!:)

Ciao donne di tutto il pianeta! Ieri nei Lidl italiani si potevano vedere scene di orrore, perche' era il primo giorno in cui si potevano ricevere i cosmetici con "il fiorino", prodotti primaverili della nuova linea per il makeup di Cien. A parte i trucchi, si potevano anche prendere cosmetici per il corpo (purtropppo non ho trovato la crema profumata per il decollete' con il prezzo flash di 3 eu;)), ho solo 3 nuove cosine: il rossetto, l'ombretto e lo smalto. Ma anche con solo tre prodotti e' possibile creare tutto un make up nuovo ispirato ai colori dei fiori!:) Quando se non all'inizio di maggio scegliere i colori intensi nel nostro trucco!:)

Mat Rose Lipstick

Na usta nałożyłam matową pomadkę w odcieniu zgaszonego różu "Mat Rose", myślę że kolor sprawdzi się na każdej z nas. To klasyczny, spokojny, przygaszony róż. Intensywny, ale jednocześnie elegancki.

Sulle labbra ho messo il rossetto nella tonalita' di rosa spento "Mat Rose", penso che il colore sia adatto per tutte di noi. E' un classico, tranquillo, spento rosa. Intenso, ma allo stesso tempo elegante.

Lilac sky Eyeshadow Pencil
(lawendowy)
(lavanda)

Cień do oczu, w grubej, miękkiej kredce. Ma jasny, lawendowy odcień. Obrysowałam nim oko (od góry i dołu) i delikatnie roztarłam na powiece. Choć nie byłam przekonana do jasnego cienia (wolę ciemne), myślę, że jest całkiem ok, przy linii rzęs narysowałam kreskę czarną kredką, aby zrównoważyć całość.

Ombretto per gli occhi in una matita morbida. Ha il colore della lavanda chiara. L'ho messo sugli occhi (su' e giu') e l'ho sfumato leggermente sulla palpebra. All'inizio non ero convinta da questo colore chiaro (preferisco gli ombretti scuri), ma penso che questo sia niente male. Vicino alle ciglia ho disegnato una linea con una matita scura per bilanciare il tutto.

Blu Nail polish
(niezapominajka)
(myosotis)

Niebieski lakier do paznokci, ma odcień niezapominajki:).
Smalto intenso blu, proprio come il myosotis:).

Face and lashes

Na twarz nałożyłam bb krem od Cien w beżowym odcieniu, a rzęsy podkreśliłam pogrubiającym tuszem do rzęs.

Sul viso ho messo la bb crema di Cien nella tonalita beige, e ho sottolineato le ciglia con il mascara volumizzante.


Loki już mam, teraz pozostaje mi opanować ten jakże trudny układ choreograficzny ... Ha!;)
I cappelli ricci ce li ho gia', adesso mi manca solo imparare questa coreografia super difficile ... Ha!;)


Miłego weekendu i bezchmurnego nieba Kwiaty ...
Buon weekend Fiori e cielo senza nuvole ...


:*

0 comments commenti: