My Easter makeup

12.4.17 PMC 0 Comments


Witajcie w przedświąteczną środę! Czy Wasze pisanki są  już gotowe? W przedświątecznym zamieszaniu nie zapomnijcie o sobie!:) Myślałyście już jak będzie wyglądał Wasz makijaż podczas tej Wielkiej Nocy? Nie zaskoczę Was żadnymi cudami, wybrałam klasyczne, ponadczasowe i wiosenne kolory: świeżą zieleń i klasyczną czerwień. Podczas każdych Świąt moja babcia zostawiała na nas swojego rodzaju stempelek z czerwonych ust, od zawsze czerwona szminka kojarzyła mi się z jakąś ważną okazją:). Moja czerwona pomadka nazywa się "Red Tulip" ... :) Oto próba makijażowa na Wielkanoc 2017!;)

Benvenuti nel mercoledi prima di Pasqua! Le vostre uova sono gia' colorate? Non scordate di ricordare di voi stesse durante questo caos pre festivo!:) Avete gia' pensato come Vi truccherete durante questa Pasqua? Non Vi stupiro' con nessun tipo di miracolo, ho scelto dei colori classici, evergreen e primaverili: il verde fresco e il rosso classico. Durante le Feste la mia nonna lasciava su di noi la sua "firma" nella forma di bocca color rosa. Da sempre il rossetto rosso mi ricorda qualche occasione speciale:). Il mio rossetto si chiama "Red Tulip" ... :) Ecco la prova del mio makeup per la Pasqua 2017!;)

Face

Twarz czyli płótno naszego obrazu. To już moja druga baza pod podkład firmy Avon z linii "Mark", szczerze ją Wam polecam. Powoli kończę mój podkład od MJ, chyba się ze sobą pogniewamy, bo zauważyłam że,  z czasem pozostawiony w butelce podkład ciemnieje, ale z bazą jest OK. Policzki zaróżowiłam różem w kremie " Royal Blush" od Rimmel, daje bardzo delikatny ale trwały efekt. Całość ugruntowałam pudrem od D&G w odcieniu biszkopta.

Viso, la tela bianca del nostro quadro. E' ormai la mia seconda base per il trucco di Avon dalla linea "Mark", e ve la consiglio caldamente. Piano piano sto finendo il fondotinta di MJ, ma penso che non ne parleremo piu', perche' ho notato che con il tempo il fondotinta lasciato in bottiglia coambia colore e diventa piu' scuro, ma con la base va bene. Alle guance ho dato un tocco di freschezza con il fard in crema di Rimmel, che da un effetto molto delicato, ma duraturo. Ho fissato il tutto con il fard di D&G colore biscotto.

Eyes

Wielkanoc to świeże, zielone gałązki i pierwsze listki na drzewach. Moje oko będzie zielone. Nałożyłam cienie od D&G "Laguna", a dla wzmocnienia efektu oko obrysowałam od góry i dołu kredką w zielonym odcieniu od Avon. Brwi podkreśliłam brązową kredką (Avon), a pod oczy nałożyłam korektor z rozświetlaczem (Avon). Rzęsy pomalowałam wydłużającą i rozczapierzającą maskarą od Miss Broadway, kiedy jeśli nie podczas świąt można sobie pozwolić na teatralne rzęsy!;)

Pasqua e' il tempo delle fresche foglie verdi sugli alberi. I miei occhi saranno verdi. Ho messo il duo degli ombretti "Laguna" di D&G, e per rinforzare l'effetto occhio ho sottolineato con la matita verde di Avon. Ho accentuato le sopracciglia con la mattia marrone (Avon) e ho truccato le ciglia con il mascara volumizzante e allungante di Miss Broadway, quando se non adesso possiamo permetterci d'avere delle ciglia teatrali!;)

Lips

"Red Tulip", tak nazywa się pomadka od Avon w odcieniu tego pięknego, wiosennego kwiatka. Usta obrysowałam kredką "True Red".

"Red Tulip" e' il colore del rossetto di Avon, nella tonalita' di questo bel fiore. Ho contornato le labbra con la matita colore "True Red".



To teraz pozostaje mi tylko pomyśleć nad odpowiednią fryzurą;)! Miłej środy!:) 
Adesso mi rimane solo di pensare bene ad una pettinatura adatta!;)! Buon mercoledi!:)

0 comments commenti: