My BeautyBox Italia aprile

27.4.17 PMC 0 Comments


Hej Koty! Ostatnie "pudełko", a tak naprawdę duża kosmetyczka od Loqui zawierająca produkty od My Beauty Box Italia nosi tytuł "Let's go to Coachella", cały festiwal odbył się niedawno w Californi, nie jest to do końca mój klimat (ani pod względem muzycznym, ani żadnym innym), ale kosmetyki, które znalazłam w środku bardzo mi się spodobały;).

Ciao Gatti! L'ultima "scatola" di Beauty Box in realta' e' una grande pochette di Loqui, intitolata "Let's go to Coachella", il Festival che si e' svolto non tanto tempo fa in California Dreaming;) Non e' propriamente il mio clima (ne' nel senso musicale, ne' in nessun altro senso), ma i cosmetici dentro la pochette mi sono piaciuti;). 

Fiale Magiche
Adorn

Magiczne buteleczki zawierają olejek, który regeneruje włosy. Fiolkę należy rozgrzać pod ciepłą lub gorącą wodą, a potem olej nałożyć na głowę, jak maskę, na koniec spłukać. Nie zdążyłam jeszcze wypróbować, ale ciekawią mnie te olejki bardzo. Włosy podobno potem łatwiej modelować.

"Le bottiglie magiche" contengono un olio nutriente per i capelli. La bottiglina si deve scaldare sotto l'acqua calda, dopo si mette l'olio sui capelli e infine si risciaqua. Ancora non le ho provate, ma mi incuriosiscono tanto. Ho letto che i capelli dopo sono piu' facili da modellare.

Extreme Gloss
Mesauda

Intensywnie rozjaśniający i nabłyszczający błyszczyk do ust na zdjęciu ma fioletowy odcień, na ustach ciemno różowy. Nie klei się, bardzo długo trzyma kolor, a usta wydają się być większe.

Una illuminazione intensa per la bocca sulla foto ha il colore porpora, ma sulle labbra diventa un rosa scuro. Non si appiccica, il colore dura a lungo e le labbra sembrano piu' grandi.

Mascara Volume Extrablack
Bottega Verde
Graphite Eye Pencil

Pogrubiający tusz do rzęs od BV znam i bardzo go lubiłam. W niepozornym opakowaniu i szczupłej, gumowej szczoteczce, kryje się bardzo dobry i ładnie podkreślający rzęsy tusz. Pogrubia i wydłuża, ma intensywnie czarny odcień, nie obsypuje się i nie uczula. Do tego miękka, matowa kredka VEGANOK, w odcieniu "Gangster":)), można delikatnie ją rozetrzeć, aby uzyskać efekt "smokey Eye".

Il mascara volumizzante di BV lo conoscevo gia' e mi piaceva tanto. In una confezione modesta con una spazzola di gomma molto sottile, si trova un prodotto con tanta forza. Allunga e volumizza, ha un colore scuro intenso. Non va via, non da allergie. C'e anche la matita nera con l'effetto matt VEGANOK, nel colore "Gangster":)), si puo' sfumarla per ottenere l'effetto "smokey eye".

color PLAY NEON
Color French Manicure Pen
Debby

Biały, neonowy lakier do paznokci delikatnie świeci w nocy:)), natomiast mazak do malowania aplikacji jest bardzo fajny, mój ma różowy kolor ale kompletnie nie umiem nic ładnego nim namalować, choć próbowałam dla Was bardzo długo, niestety mi nie wyszło!:) Pozostał sam kolor!;)

Lo smalto bianco neon si illumina la notte:)), la matita per disegnare applicazioni sulle unghie e' carina, la mia ha colore rosa, ma non so completamente disegnare niente di bello. Anche se ho provato molto a lungo (solo per Voi;)), non e' uscito dalla mia mano niente di bello ;), e' rimasto solo il colore!;)

Maschera
Montalto

Odżywiająco oczyszczająca maska do twarzy z ekstraktem z czerwonych pomarańczy oraz różnymi olejkami, nie tylko oczyszcza skórę, ale od razu daje uczucie komfortu i pięknie pachnie.

Questa Maschera nutriente e purificante contiene estratto di arance rosse e oli vari. Non solo purifica la pelle, ma subito dona una piacevole sensazione di comfort e ha un buonissimo profumo.

 Mentos NOWMints

Rockowe mini Mentosy, w metalowym pudełku już są w mojej torebce ...
Le mini Mentos stile Rock, nella scatola di metallo, gia' sono dentro la mia borsa ...

A jaka jest moja klima muzyczna? To zależy od wielu rzeczy ... Ostatnio zasłuchuję się tak ... ajajaj jakie boskie dźwięki!

Qual e' allora il mio clima musicale? Questo dipende da tante cose ... Ultimamente ascolto questo ... ahiahiahi che suoni divini!

0 comments commenti: