Tuscany Sea

29.4.17 PMC 0 Comments


Cześć Koty, lenicie się w ten dłuuuugi weekend? Ja 3 dni spędzę nad pobliskim morzem, póki co nie ma tłumów, a pogoda sprzyja wiosennym spacerom. Złapałam dla Was kilka pięknych chwil ... ;) Rano wyruszyłam przed siebie ...

Ciao Gatti, siete pigri durante questo luuuungo weekend? Io i prossimi tre giorni li passero' al mare, qui vicino. Il tempo e' buono, perfetto per piccole e grandi passeggiate. Ho catturato per Voi qualche momento bellissimo ... ;) La mattina sono andata avanti ...

Jak zawsze zjadłam zdrowe śniadanie, krem i pinoli poproszę!;)
Come sempre ho mangiato una colazione sana, crema e pinoli, per favore!;)

Nad morzem ZEN ...
Al mare ZEN ...


 
Nawet pobliska wyspa Kaprona wydała się być dziś bardzo spokojna ...
Perfino la vicina isola Capraia sembrava oggi molto tranquilla e serena ...

"Learning to fly" ...



Kot na słońcu.
Gatto al sole.


Czas na zdrowy obiad, krem i straciatella poproszę!;)
Il tempo per un sano pranzo! Crema e stracciatella prego!;)

Przyjechał nawet Scooby Doo ...
E' arrivato perfino Scooby Doo ...



Najbardziej jednak, jak zawsze spodobało mi się u rybaków:). Jeszcze nie zdobyłam ich całkowitego zaufania, ale jestem blisko ...;) Niestety dziś ryby nie brały. Pewnie pojechały na majówkę;).

Di piu' pero' mi e' piaciuto il porto dei pescatori (come sempre). Ancora non ho conquistato la loro fiducia totale, ma sono vicina ... ;) Purtroppo oggi niente pesce. Forse sono partiti per il lungho weekend;).





Oszołomiona słońcem i świeżym powietrzem wróciłam do domu, a tu: Pokazy Motorów. Ajajaj!
Incasinata dal sole e l'aria fresca sono tornata a casa e qui: Motor Expo. Ahiahiahi ...


Do domu wróciłam później niż przypuszczałam ... ;) Miłego weekendu Koty!
A casa sono tornata piu' tardi di quello che mi aspettavo ... ;) Buon weekend Gatti!

0 comments commenti: