my summer mornin' routine

23.6.16 PMC 4 Comments


Muszę przyznać, że moje poranki bywają ciężkie i moje rozbudzenie trwa kilka godzin.Odkryłam jednak techniki, na przyjemne i "bezbolesne" poranki:). Może, któryś spodoba się i Wam?

Devo confessarvi che le mie mattinate sono difficili e per risvegliarmi bene ci vogliono due ore. Ho i miei modi, per le mattinate piu' serene e meno dolorose;) Forse  qualche tecnica piacera' anche a Voi?

  
Po przebudzeniu leżę kilka minut i rozciągam się w łóżku, potem otwieram szeroko okno i po umyciu zębów przygotowuję ciepłą wodę z cytryną ...

Appena sveglia sto nel letto per parecchi minuti e sciolgo i muscoli del corpo, dopo apro la finestra e dopo aver lavato i denti mi preparo acqua calda con limone ...

Hot water&Lemon
  
Ciepła (nie gorąca) woda plus plaster cytryny to świetny, odświeżający i eliminujący toksyny z organizmu napój, który jest nie tylko bombą witaminy C, ale również zbawiennie działa na trawienie.

Acqua calda (non caldissima) con una fetta di limone e' una bevanda che la mattina eliminera' le tossine dal nostro corpo, e' anche una bomba di Vitamina C e fa bene per il sistema digerente.

Espresso
  
Nie wyobrażam sobie poranka bez małej czarnej.Po kilku łykach espresso, przypominam sobie jak się nazywam i jaki mamy dzień tygodnia:). Kawę kupuję w kapsułkach, które wkładam do elektrycznej kawiarki. Jest to dużo wygodniejszy i szybszy sposób niż przygotowywanie kawy w moce,rano liczy się dla mnie przede wszystkim komfort:)

Non mi immagino una mattinata senza una piccola nera;). Dopo due sorsi di espresso inizo a ricordarmi come mi chiamo e che giorno e' ;). L'espresso lo compro in capsule. Preparare il caffe' con la moka, la mattina, mi prende troppo tempo. Nella macchinetta elettrica e'tutto piu facile: e' la comodita che conta per me la mattina.

Summer Brekfast
 
Niestety rano nie jestem w stanie zbyt wiele zjeść.Bardzo cieszy mnie fakt, że wiosną oraz latem mogę przygotować kolorowe i zdrowe, ale przede wszystkim lekkie mini śniadanie.I tak do niewielkiej miseczki wrzucam pokrojone truskawki, ananasa,banana melona lub kiwi i wszystko posypuję płatkami kukurydzianymi lub innymi sypkimi chrupkami;)

Purtroppo non sono capace di mangiare tanto la mattina. Sono super contenta che in primavera e in estate posso preparami una colazione sana e leggera. E cosi, in un piccolo piatto, metto fragole, kiwi, ananas e banana tagliati a pezzetti e copro tutto con i cereali.

Work it out!

  
Od pewnego czasu rano przez dwadzieścia minut rozciągam się.Są to ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne, które wykonuje bez pośpiechu. Raz w tygodniu ćwiczę z trenerem przez dwie godziny, w inne dni tygodnia rozciągam się sama i powiem Wam, że polubiłam tą moją poranną gimnastykę: skóra twarzy świetnie się dotlenia, ciało w spokojny i delikatny sposób przygotowuje się do całodziennego ruchu. Żeby było jeszcze przyjemniej, podczas ćwiczeń nakładam sobie maseczkę na twarz.Ostatnio Douglas wypuścił nowe kolory, mini maseczek w okrągłych pudełeczkach.Aby było jeszcze milej rozkładam różową matę i zakładam bawełniane koszulki do ćwiczeń z Decathlon.

Da un po' di tempo ogni mattina faccio ginnastica, per circa venti minuti. Sono esercizi rilassanti e respiratori, che faccio senza fretta. Una volta alla settimana mi esercito con il mio allenatore per due ore. Negli altri giorni lo faccio da sola. Vi devo dire che mi piace questa mia "Areobica di mattina". Dona tanto alla pelle: e'piu' ossigenata e prepara il mio corpo in un modo non troppo invasivo per il movimento quotidiano. Mentre mi alleno, metto sul viso una maschera. Ultimamente a Douglas ci sono nuovi colori di mascherine monouso in capsule. Ho anche il tappetino rosa e canottiere di cottone da Decathlon.

Hair wash
Cioccolato - Espresso    
John Frieda Brilliant Brunette
  
Nigdy nie farbowałam włosów, staram się dbać o ich naturalny brązowy kolor.Z pomocą przychodzą mi szampony pielęgnujące.Ostatnio odkryłam "Lśniącą Brunetkę" dla włosów w odcieniu czekoladowym - espresso.Szampon w dużej tubie, jest bardzo delikatny, lekko się pieni, ale nie obciąża włosów.

Non ho mai tinto i miei capelli. Provo a curare il loro colore naturale: mi aiutano gli shampoo specializzati nel curare il naturale colore dei capelli. E cosi ho scoperto "Brillant Brunette", uno shampoo per i capelli tonalita' cioccolata - espresso. Questo shampoo si trova in un tubo comodo da usare, e' molto delicato, da una leggera schiuma, ma non appesantisce i capelli.

Mornin Idrating
Biotherm
  
Przed nałożeniem makeupu, nawilżam skórę twarzy. Polecam Wam lekki krem - żel od Biotherm:Biotherm Aquasource, można go stosować jako bazę pod makijaż lub osobno, świetnie nawilża i delikatnie uelastycznia skórę twarzy.

Prima di mettere il makeup, idrato la pelle del viso. Vi consiglio una crema-gel di Biotherm: Biotherm Aquasourse. Si puo' usare come base per il trucco o solo per idratare.

 
Make up
  
Latem stosuję lekkie kosmetyki do makijażu.Nie mogę obejść się bez tuszu do rzęs od Maybelline "Ciglia Sensazionali", który daje efekt wachlarza na rzęsach.Pomimo dość skromnej, gumowej szczoteczki maskara pogrubia i super wydłuża rzęsy. Moim drugim odkryciem jest podkład od Mavala, "Dream Foundation".W szklanej butelce znajduje się gęsty ale lekki, nawilżający podkład.Występuje w trzech odcieniach, ja wybrałam "Creamy Beige", który świetnie stopił się z naturalnym odcieniem mojej skóry.Możecie go kupić w Douglas lub aptekach.

In estate uso trucchi leggeri. Non riesco a fare a meno del rimmel e ho scoperto il mascara di Maybelline "Ciglia Sensazionali", con efetto "ventaglio". Nonostante una spazzola modesta di gomma, questo mascara davvero allunga e volumizza le ciglia. Un'altra scoperta e' stato il fondotinta idratante di Mavala. In una bottiglia di vetro troveremo il fondotina denso ma leggero. Ci sono tre colori a scelta, io ho preso "Creamy Beige", che si e' assimilato bene con il colore della mia pelle. Il fondotinta lo potete trovare a Douglas o in farmacia.
 
Summer bling - bling
  
Moja biżuteria latem jest kolorowa.Nawet klasyczne perły,stały się kolorowymi krążkami przy krótkim naszyjniku. Kokardki, wisiorki,perełki,kryształki: Bling, bling i już z uśmiechem na twarzy możemy ruszać w świat!:)

La mia bigiotteria in estate e' piena di colori, e anche le perle classiche sono diventate colorate! Fiocchi, perline, cristallini: Bling, bling, siamo pronte a conquistare il mondo!

Buongiorno mondo!!:)

4 comments:

  1. Letnie poranki są zdecydowanie przyjemniejsze od jesiennych i dlatego celebrujmy je i cieszmy się drobiazgami:)

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe poranki :))Z gimnastyką to i ja muszę się zmierzyć ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :** buziaki, tylko nie przesadzaj z tymi ćwiczeniami!:)

      Delete