Snow White Chunky Bead Necklace

7.6.16 PMC 0 Comments


Gdy zaczęłam mieszkać we Włoszech, pierwszą rzecz jaką zauważyłam, były uśmiechy nieznanych mi ludzi na ulicy.Włosi są bardzo pogodnym i wesołym narodem. Potem zauważyłam,że trzydziesto lub czterdziestoletnie młode kobiety chodzą z kolorowymi akcesoriami, które oceniałam jako "infantylne". Z czasem jednak, poznałam ludzi, którzy skłonili mnie do przemyślenia moich opinii. Poznałam wspaniałego lekarza, chirurga, z bransoletką Disneya,koordynatora neurologii z kolekcją Snoopiego w swoim gabinecie, trzydziestoletnią wolontariuszkę Unicef z tatuażem Simpsona na ramieniu, czterdziestoletnią mamę dwójki dzieci, z historią miłosną nadającą się na film dramatyczny.Wszyscy Oni: dorośli, dojrzali,mądrzy ludzie mieli na  sobie coś "infantylnego". Zadałam sobie więc pytanie, co tak naprawdę jest "infantylne" i szybko zauważyłam, że to stan umysłu, nie kolorowy breloczek czy tshirt z Kaczorem Donaldem. Dziecinne jest opowiadanie niestworzonych historii, myślenie tylko o sobie, zabieranie lub psucie zabawek kolegom. Ze smutnym uśmiechem oglądam blogi, na których czytam, że jakaś sukienka jest infantylna, a nawet czarna kokardka przy ballerinach.A potem oglądam, młode, dwudziestoletnie dziewczyny w czarnych koszulach i zerówkach na nosie i zastanawiam się: kogo udają i dlaczego traktują siebie tak serio?
Ja nie traktuję siebie zbyt serio, dlatego ucieszyłam się gdy w ręce wpadł mi pewien naszyjnik z pereł ...

Quando ho iniziato ad abitare in Italia, la prima cosa che ho notato nella gente e'stato il sorriso delle persone sconosciute sulla strada.Gli Italiani sono un popolo molto sereno e allegro.Dopo ho notato le giovani donne di trenta o quaranta anni con accessori colorati, che ho giudicato un po'"infantili". Con il tempo pero', ho conosciuto la gente che mi ha costretto a ripensare su certe cose. Ho conosciuto un bravissimo dottore, chirurgo con braccialetti di Disney, un capo reparto di neurologia con la collezione di Snoopy nel suo studio, una volontaria di quarant'anni con un tatuaggio dei Simpson sul braccio, una mamma quarantenne di due bimbi, con la vita amorosa di un film drammatico. Tutti loro: adulti,maturi e saggi avevano addosso qualcosa di "infantile".Allora mi sono fatta una domanda su cosa significa questa parola e subito mi sono data la risposta che e'uno stato della mente, non sono il portachiavi con Bambi o la maglietta con Paperino a rendere infantili. Infantile e'raccontare bugie e delle storie che non esistono, pensare solo a se stessi, rubare o rovinare i giocattoli degli altri. Con un triste sorriso guardo dei blog, dove leggo che un vestito colorato e'infantile, perfino il fiocco nero sulle ballerine.E dopo vedo le giovanissimie ragazze di vent'anni con camicie nere e finti occhiali sul naso e mi faccio questa domanda: chi fanno finta d'essere e perche' si trattano in un modo cosi serio? Io non mi prendo sul serio, per questo ero super contenta quando mi e'cascata tra le mani una collana di perle ...

Disney Italia, w swoim sklepie internetowym stworzył specjalny dział "Dorośli", w którym można nabyć bajkowe akcesoria dla dorosłych:koszulki,filiżanki, ostatnio hitem była torebka z kotem z Alicji z Krainy Czarów:). Dolce&Gabbana jakiś czas temu, zaprojektowali serię biżuterii inspirowaną bajkami i księżniczkami Disneya. Ceny naszyjników zaczynały się od 200 euro w górę,w zależności od bohatera przy biżuterii. Tymczasem, w moje ręce powędrował krótki naszyjnik z pereł z krasnalem Marudą :))))
 
Disney Italia ha creato nel suo negozio un reparto speciale per gli "Adulti", dove si possono acquistare accessori ispirati alle favole: tazze, maglie, ultimamente il vero hit,era una borsa con il gatto dal film Alice nel Paese delle Meraviglie:).Dolce&Gabbana un po' di tempo fa'hanno creato una linea speciale di bigiotteria per le donne ispirata alle Principesse Disney.I prezzi delle collane iniziavano da 200 euro (dipende con che tipo di ciondolo) ed erano molto popolari.Tra le mie mani e'cascata una collana corta di perle con il nano Brontolo :))))

Naszyjnik na pewno jest oryginalny i ekscentryczny. Moja starsza ode mnie dziesięć lat znajoma, nosi tego typu naszyjniki (ma całą bajkę!) z bawełnianymi tshirtami, legginsami oraz trampkami.

La collana e'sicuramente originale e eccentrica.La mia amica, di dieci anni piu'grande di me (che ha tutta la favola sulle collane) le abbina con delle magliette di cotone, leggins e snickers.

Możecie uznać, że jesteśmy wszyscy szaleni.Możliwe,ale według mnie jesteśmy najlepsi;)Przyłącz się do nas, wsadź słońce do kieszeni, włóż uśmiech na usta i z czystym jak u dziecka sercem zbawiaj świat:)

Potete pensare che siamo tutti matti, puo'darsi. Secondo me, siamo i migliori;) Vieni con noi, metti il sole in tasca e il sorriso sulla bocca e con il cuore puro come quello di un bambino, vieni con noi a salvare il mondo:)

PS. Mój tata zawsze wołał do mnie: "Księżniczko".
A potem dodawał:
"Odrobiłaś już zadania z matematyki?"
I cała magia nagle znikała ...
;)

PS.Mio papa spesso mi chiamava "Principessa".
E dopo aggiungeva:
"Hai fatto gia'i compiti di matematica?"
E' tutta la magia spariva in un secondo ...
;)

0 comments commenti: