Avon

10.7.15 PMC 2 Comments



Ciao Lalusie!:) Jak Wam mija piątek? Mój rozpoczął się od rozpakowania ostatniego zamówienia z Avon ... znalazłam w nim:
Ciao bamboline, come Vi passa il venerdi? Il mio e' iniziato in un modo molto simpatico, ho aperto dei cosmetici del mio ultimo ordine Avon ...

Limitowaną edycję perfum "Far Away" w rozmiarze turystycznym oraz wielofunkcyjny sztyft z opalizującymi drobinkami ...
Kit "Sempre con Te in viaggio": Stylo multiuso 3 in 1 e profumo "Far Away" in versione limitata ...



Mini perfumki z pewnością spakuję do wakacyjnej walizki. Natomiast sztyft ma lekko brązowy odcień, kremową konsystencję i może być rozprowadzany na powiece jak cień do powiek lub na policzkach jako brązer. W specjalnej ofercie zapłaciłam za oba produkty 4.95 euro:).

Il mini profumo lo mettero' sicuramente dentro la mia valigia per le vacanze. Invece lo stylo ha una consistenza cremosa, colore beige scuro e possiamo usarlo sulle palpebre come un ombretto o sulle guance come la terra. Con l'offerta speciale ho pagato solo 4.95 euro per tutti e due i prodotti:).

Szminka "Colore Semprevivo Vulume 3D"...
Rossetto "Colore Semprevivo Volume 3D"...


Matowa nawilżająca szminka od Avon w odcieniu "Heat Wave". Wybierając kolor myślałam, że będzie bardziej czerwona, jest jednak w tonacji różów. Nosi się długo, fajnie pachnie, lekka na ustach i w torebce:).

E'un rossetto idratante tipo matt, ho scelto il colore "Heat Wave". Scegliendo il colore dal catalogo pensavo che sarebbe stato piu' rosso, invece e' in una tonalita' rosa. Si porta in modo leggero sulla bocca e nella borsetta:).

Podkład "Calming Effects" oraz korektor "Ideal Flawless" ...
Fondotinta "Calming Effects" e correttore "Ideal Flawless" ...


 Absolutnie miłe zaskoczenie jeśli chodzi o podkład. Ślicznie pachnie, ma kremową konsystencję, pozostawia skórę twarzy matową ale nawilżoną i "miękką". Wybrałam najjaśniejszy odcień "Ivory", warto spróbować z ciemniejszymi. Bardzo fajny kosmetyk z przyzwoitą ceną. To już mój trzeci korektor tego typu. Często do niego wracam bo u mnie świetnie się sprawdza. Ma kremową konsystencję, rozjaśnia oko i wygodnie aplikuje. Wybrałam również  jaśnieszy odcień.

Assolutamente una bella sorpresa la qualita' del fondotinta. Ha un bellissimo profumo, una leggera e cremosa consistenza. Lascia la pelle idratata e morbida ma sempre con l'effetto matt. Ho scelto il colore piu' chiaro "Ivory", ma vale la pena provare anche con tonalita' piu' scure. E' gia' il mio terzo correttore di questo tipo, perche' su di me funziona benissimo. Mi piace la sua cremosa consistenza e "apre" bene l'occhio. Ho scelto il colore piu' chiaro.


 Do Toskanii wreszcie dotarło świeże powietrze ...
Życzę Wam pięknego letniego weekendu!:)

In Toscana finalmente e' arrivata un po' di aria fresca ...
Buon e bellissimo weekend!:)

2 comments:

  1. zawsze bardzo mi się podobał ten zapach z Avonu :) Bardzo fajny zestaw kosmetyków sobie skompletowałaś :)

    ReplyDelete