Versace "Bright Crystal"

2.7.15 PMC 2 Comments


Bardzo polubiłam linię perfum oraz wód toaletowych od Versace. Jak pisałam we wcześniejszym poście, skończył mi się zapach "Yellow Diamond", zastąpiłam go 'Bright Crystal" ...

Mi sono piaciuti tantissimo i profumi di Versace. Come ho scritto nell' altro post ho finito il profumo "Yellow Diamond", cosi l'ho sostituito con "Bright Crystal" ...


Perfumy w kolorze różowym, w przepięknym flakonie z zakrętką przypominającą kryształ. To lekki zapach kwiatowy, który sprawdzi się w ciągu dnia i na wieczór. Jest delikatny, świeży i przejrzysty ...

E' un profumo colore rosa in un bellissimo flacone con la chiusura che assomiglia a un grande cristallo. E'un profumo leggero e fiorito che andra' bene per il giorno e per la sera.E'delicatissimo, fresco e trasparente ...


Nuty zapachowe: piwonia, kwiat lotosu, magnolia, jabłko, piżmo, ambra.
Si possono sentire gli aromi di peonia, fiore di loto, magnolia, mela, muschio e ambra.


 Spodoba się miłośniczkom zapachów delikatnych i eleganckich, ale również tym z nas, które lubią zapachy wyraziste.
Piacera' alle donne che amano i profumi delicati ed eleganti, ma anche a quelle di noi che amano profumi con carattere.


 W Toskanii gorący lipiec ...
In Toscana caldissimo luglio ...




Uffff ...

2 comments:

  1. Fajny flakonik, jestem bardzo ciekawa tego zapachu. :) No i jak zawsze cudne zdjęcia.
    Miłego wieczoru :)

    ReplyDelete