L'Oreal

23.7.15 PMC 0 Comments


Być może większość z Was od dawna zna kosmetyki o których będzie dzisiaj, ja spotkałam się z nimi po raz pierwszy, jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam je tym z Was,które mają podobne "problemy" urodowe. Zacznijmy od tego, że nie mam większych problemów z paznokciami. Ostatnio wolę jednak używać lekkie balsamy, utwardzacze itp.zamiast kolorowych lakierów (może się starzeję;). Serum 7 w 1 poleciła mi w sklepie ekspedientka, a teraz ja polecam go Wam ...

Forse la maggior parte di Voi conosce gia' i cosmetici di cui Vi parlerò in questo post. Io li ho conosciuti solo adesso e sono molto contenta e Ve li consiglio, sopratutto alle ragazze con dei "problemi di bellezza" simili a miei. Devo dire che non ho grandi problemi con le mie unghie, nonostante questo ultimamente preferisco usare degli smalti leggeri semi colorati o dei balsami per le unghie invece degli smalti colorati (forse sto invecchiando;). Il Siero 7 in 1 me lo ha consigliato una commessa nel negozio e adesso io lo consiglio a Voi ...


7w1 to Odżywczy lakier podkładowy chroniący paznokcie przed wysuszeniem i rozdwajaniem. Wzmacnia płytkę, przedłuża życie lakieru, zawiera niewielką ilość olejku arganowego. Ma wygodny pędzelek, ekspresowo schnie,można stosować go pod lakier do paznokci ale fajnie wygląda również osobno (nakładam 2/3 warstwy). Jednym słowem: cud miód:) ...

7in1 e' il trattamento concentrato che combattte 7 segni delle unghie danneggiate: anti rottura,anti sfaldatura, antistraiatura, anti indebolimento,anti fragilita',anti squamatura e anti irregolarita'.Contiene un po' di olio di argan. Ha un pennello comodo, si asciuga velocemente, si puo' metttere come unico smalto (due strati) o come base sotto un altro smalto. Da un bell'effetto di mani curate.




 Ostatnie tygodnie albo przebywam na mocnym słońcu albo w pomieszczeniach mocno klimatyzowanych (tutaj nadal jest 40C:)). Zauważyłam,że bardzo przesuszyła mi się skóra twarzy. Potrzebowałam szybkiej pomocy i krem - żel od L'Oreal świenie się sprawdził ...

In queste ultime settimane sto al sole che batte molto forte (ci sono ancora 40 gradi)  o in posti climatizzati. Ho notato che la pelle del mio viso e' piu' secca del solito. Avevo bisogno di un veloce aiuto e cosi ho preso Triple Active Fresh gel-creme.

L`Oreal, Triple Active Fresh


Ma lekką, żelową konsystencję. Delikatnie pachnie, szybko się wchłania. Pozostawia skórę ukojoną i uspokojoną, a przede wszystkim nawilżoną. Jakością niewiele ustępuje nawilżającym kremom od Biotherm, ale kosztuje znacznie mniej:) ...

Ha una consistenza leggerissima, un profumo delicato, si assorbe velocemente e lascia la pelle idratata e piu' "tranquilla". Come qualita' assomiglia un po' alle creme di Biotherm, ma costa molto di piu'...


Duże i małe misie polarne udają się na popołudniową sjestę ...
Miłego wypoczynku!:)

Adesso gli orsi grandi e piccoli vanno a fare la siesta, Vi auguro buon pomeriggio ...:)

0 comments commenti: