Borbonese

29.11.15 PMC 0 Comments


Gdybym miała wskazać numer jeden wśród ulubionych torebek mieszkanek Toskanii, bez wątpliwości stwierdziłabym że są to torebki Borbonese. Charakterystyczne pół księżyce w beżowych, brązowych lub jasnych odcieniach rzuciły mi się w oczy już kilka lat temu, gdy ty przyjechałam. Sama nie wiem na czym polega ich tajemnica, ale chyba nie ma Włoszki mieszkającej w Pizie, która nie ma torebki Borbonese. Jest wiele modeli tych torebek, jednak najpopularniejsze są właśnie rogale, pół księżyce. Być może za sukcesem marki stoi funkcjonalność torebek: są z materiału (bardzo lekkie), mają dodatki ze skóry, metalowe wykończenia (w kolorze złota) oraz szeroki pasek na ramię z charakterystycznym logiem marki.Ich ceny wahają się od 150 euro w górę. Swoją pierwszą Borbonese, mały półksiężyc w brązowym odcieniu dostałam kilka lat temu na urodziny, w zeszłym roku portfel tej marki.

Se dovessi scegliere il numero uno fra le borse preferite delle Italiane che abitano in Toscana senza dubbio direi che sono quelle di Borbonese. Queste mezze lune sulle braccia delle donne le ho notate gia' un po' di anni fa, quando sono arrivata qui. In realta' non so qual e' il segreto della griff e delle borse, ma penso che non ci sia donna che abita  a Pisa e non abbia una Borbonese.Forse dietro il sucesso delle borse si nasconde la loro praticita': sono fatte di tessuto (molto leggero), con accenti di pelle e metallo colore oro e la cintura larga con il logo della marca. I prezzi delle borse iniziano da 150 euro in su.La mia prima Borbonese mi e'stata regalata quattro anni fa per il mio compleanno e un anno fa' il portafoglio.

  
Nie będę ukrywać, że torebki według mnie są drogie, dlatego polowałam na okazję na Subito.It i tak miałam trochę szczęścia i znalazłam oryginalną torebkę od Borbonese, duży pół księżyc w kolorze ecru - beż. Zwykle używane torebki od Borbonese wahają się od 50 euro w górę, miałam niezwykłe szczęście swoją kupić za 30 (!) z powodu fabrycznego defektu na spodzie torebki (którego nie widać).

Non Vi nascondero' la mia opinione che secondo me le borse costano tanto, per questo motivo aspettavo una buona occasione su Subito e avevo fortuna. Ho trovato una borsa originaleBorbonese, tipo luna color ecru - beige, misura grande al prezzo di 30 (!) euro, perche' gia' dall'inizio aveva una piccola sfumatura sotto (che non si vede).

Luna Bag


Jeśli wybieracie się do Włoch, szczególnie do Toskanii lub chcecie sprezentować komuś prawdziwie włoską i modną torebkę pomyślcie o Borbonese:)

Se venite in Italia, specialmente in Toscana e volete fare un regalo a Voi o a Qualcuno e pensate a una borsa italiana alla moda pensate a Borbonese :)
 
Miłego tygodnia!:)
Buona settimana!:)

0 comments commenti: