Luxe by Avon

14.11.15 PMC 0 Comments


 Chciałabym Wam polecić dwa luksusowe kosmetyki do makijażu z Avonu, myślę tu o podkładzie oraz szmince. Obydwa kosmetyki są dostępne w Europie, reklamowane przez Mariję Szarapową. Podkład i szminkę często można kupić w promocji (ja za swoją zapłaciłam 3.50 euro!) i za małe pieniądze poczuć się luksusowo.

Vi volevo consigliare due cosmetici di lusso di Avon. Parlo qui del fondotinta e rossetto. Tutti e due i cosmetici sono disponibili in tutta Europa, lanciati da Marija Szarapowa. Sepsso si puo' prenderli in offerta (il mio rosetto l'ho pagato 3.50 euro!) e con pochi soldi sentirci di lusso.

Podkład
Fondotinta
Luxe

W szklanej, ładnie zaprojektowanej buteleczce znajdziemy podkład  oparty na formule jedwabiu i białym szafirze.Nadaje twarzy świetlisty wygląd. Daje lekkie matowienie, jest "miękki" i lekko się rozprowadza, delikatnie pachnie. Wybrałam dobry, naturalny odcień: "Nude Bodice". Jestem bardzo zadowolona.

In una bellissima bottiglina di vetro troveremo un sontuoso fondotinta con finitura setosa che aiuta a donare alla pelle un aspetto luminoso. Da un leggero effetto matt, e' "morbido" e si spalma facilmente. Ha un profumo leggero e carino. Ho scelto un colore naturale: "Nude Bodice". Sono molto contenta.

Szminka
Rossetto
Luxe

Ta szminka to moje kosmetyczne odkrycie. Dwa lata temu kupiłam czerwoną szminkę Diora "Color Addict" i ta z Avon, nie ustępuje w jakości swojej droższej siostrze. Szminka jest bardzo lekka, ale świetnie napigmentowana, wystarczą dwie lub jedna warstwa szminki aby uzyskać pożądany efekt. Ma piękne opakowanie zamykane na klik, ślicznie pachnie. Wybrałam odcień "Designer Red" czyli mój ulubiony - makowy odcień czerwieni ... 

Questo rossetto e' la mia scoperta. Due anni fa ho preso da Dior il rossetto della linea "Color Addict" e questa di Avon non e' per niente peggio della sua sorella piu' costosa. Il rossetto e' leggerissimo, ma copre bene con il colore e bastano due strati per ottenere l'effetto desiderato. Ha una bellissima confezione con chiusura tipo "click" e un bellissimo porfumo. Ho scelto il mio tono di rosso preferito: papavero "Designer Red" ...


Spokojnego wieczoru ...
Buona serata ...


0 comments commenti: