J by Jennifer Aniston

4.11.15 PMC 2 Comments


Lubie Jennifer Aniston? Ja bardzo (chyba mam słabość do Greków, bo korzenie aktorki są w części właśnie z Grecji). Producentka i aktorka (głównie komediowa), lansuje w Douglas swój zapach "J" ...

Vi piace Jennifer Aniston? A me tanto (penso d'avere qualche debolezza per i Greci). Produttrice e attrice (soprattutto di commedie), lancia a Douglas il suo profumo "J" ...

 Zainspirowana zmysłowością i atmosferą nadmorskiej plaży, Jennifer ukazuje nam zapach beztroskiego podejścia do życia. Mieszanka pikantnych tonów cytrusowych, wodnej bryzy, egzotycznych kwiatów i ciepłych lasów odzwierciedla elegancki styl autorki - styl, któremu nie można się oprzeć. Zapach łączy w sobie świeżość i ciepło słonej, morskiej wody otulając skórę aksamitną zasłoną. Ten zapach ukazuje radość życia.

J by Jennifer Aniston. Un bouquet ispirato allo spirito energizzante e sensuale di una spiaggia.

 Wodę znajdziecie w perfumeriach Douglas np. online:
Questa Eau de Parfum la troverete su Douglas online:
qui
Jeśli nie lubicie ciężkich i słodkich zapachów ten Wam się na pewno spodoba.Mnie osobiście przypomina troszkę "Eden" Chararel, który uwielbiałam gdy byłam młodą i beztroską studentką;) ...

Se non amate i profumi dolci e pesanti, questo e' per Voi. A me personalmente ricorda il profumo "Eden" di Cacharel, che amavo quando ero una giovane e spensierata studentessa ;) ...


 Byłam kiedyś w Grecji, nigdy nie zapomnę tamtejszego pięknego koloru morza ...
Una volta sono stata in Grecia e non scordero’ mai il colore del mare ...

 Miłej środy!
Buon mercoledi!

2 comments:

  1. Butelka wygląda super i zapowiada fajny zapach. Pozdrawiam A ten kolor morza baaaajka.

    ReplyDelete
  2. :) Zapach jest świetny ALE muszę przyznać, że nie trwa zbyt długo ... trzeba się nim spryskiwać dość często ... pozdrawiam:)

    ReplyDelete