Naomi, Vanity Fair Italia

13.11.15 PMC 0 Comments


 Gdybym mogła wybrać sobie ciało, chciałabym być piękna jak Naomi Campbell. Połowę życia spędziłabym na oglądaniu siebie w lustrze, a drugą piciu szampana i zadawaniu się z ciekawymi mężczyznami ;). O super modelce, powiedziałabym Divie modelingu, we Włoszech jest teraz trochę głośniej, ponieważ podpisała kontrakt z Yamamy na kolekcję bielizny, przy okazji udzieliła krótkiego wywiadu dla Vanity Fair Italia.

Se potessi scegliermi un corpo, sarei bellissima come Naomi Campbell. Meta' della mia vita la passerei guardandomi nello specchio, l’altra meta' avendo storie con uomini interessanti ;). Adesso in Italia si parla un po’ di piu' di super Diva di modelling, Naomi Campbell, perche’ ha firmato un contratto con Yamamay e ha fatto un’intervista a Vanity Fair.

Naomi ma 45 lat (!), wygląda równie pięknie jak 20 lat temu, choć teraz nie jest już podlotkiem chodzącym po wybiegach, ale pewną siebie, świadomą i dojrzewającą kobietą. Nie spodziewałam się bogatych treści intelektualnych w tym wywiadzie i taka jest ta rozmowa, pozwala jednak poznać nam lepiej jaka jest teraz Noemi, co robi i jakie ma plany. O Campbel i jej charakterze piszą tabloidy, niewiele jednak osób wie o jej szerokiej działalności charytatywnej, o jej hojności i zaradności. Gdyby była taka, jaką opisują ją niektóre magazyny, z pewnością nie byłaby teraz tam gdzie jest.
 
Naomi ha 45 (!) anni, ma e’ bellissima come 20 anni fa. Adesso non e' piu' una ragazza modella, ma e’ sicura di se’, cosciente e matura donna. Non mi aspettavo dei contenuti ricchissimi in questa intervista, ma potevo conoscere meglio la Naomi - Donna, cosa fa e quali sono i suoi progetti. Del suo carattere si puo' leggere tantissimo, pochi pero' conoscono il suo lato generoso, l’attivita' umanitaria e la sua capacita' nel mondo del business. Se fosse come la descrivono i tabloid, sicuramente non sarebbe arrivata dov'e' adesso.

VF: Gdy zaczynałaś, wyobrażałaś sobie tak długą karierę?
NC: Nie, nigdy nie miałam wielkich oczekiwań lub dokładnych celów. żyłam z dnia na dzień, ale zawsze byłam bardzo zdecydowana w braniu ryzyka, bez żadnego strachu. Również dlatego, że lubię niespodzianki.Teraz na przykład w wieku 45 lat będę aktorką, to wspaniała niespodzianka.

VF:Quando ha iniziato immaginava una carriera cosi longeva?
NC: No, non ho mai avuto aspettative ne' obiettivi precisi. Ho vissuto alla giornata, pero' sono sempre stata molto decisa nel prendermi dei rischi, senza paura. Anche perche' mi piacciono le sorprese. Adesso, per esempio, questa cosa di fare l'attrice a 45 anni e' stata una sorpresa fantastica.

VF: W "Empire" gra Pani rolę, która jest z dużo młodszym mężczyzną, jak to mówią "kougar" ...
NC: Jakie brzydkie słowo, nie lubię go. Również dlatego, że życie zaczyna się po 40, przynajmniej tak było w moim przypadku. Na przykład jeszcze kilka lat temu, było mi bardzo trudno pozować do zdjęć w bieliźnie, teraz mam łatwiejszą relację z moim ciałem i imagem.

VF: In "Empire" interpreta una donna che sta con un ragazzo molto piu' giovane. Una "cougar", come si dice.
NC: Uh, che brutta parola, la detesto. Anche perche' la vita comincia a 40 anni, o almeno e' iniziata a 40 anni per me. Per esempio, fino a paio di anni fa facevo molta fatica a posare in lingerie, mi sentivo terribilmente a disagio. Invece adesso, ho un rapporto molto piu' risolto con il mio corpo e la mia immagine.

 VF: Gdyby mogła Pani wrócić w przeszłość by zmienić coś w swoim życiu, co by Pani zmieniła?
NC: Zawsze byłam bardzo dyspozycyjna i lojalna w stosunku do innych, myślałam, że wszyscy są jak otwarte książki, ale niestety dziś bardzo żałuję, że wpuściłam niektóre osoby do mojego życia, ponieważ mnie wykorzystały i zraniły.Ale wyciągnęłam lekcje. Dziś jestem bardziej sceptyczna, ale myślę również, że dojrzalsza. 

V: Se potesse tornare indietro, cambierebbe qualcosa della sua vita?
NC: Francamente si. Io sono stata molto disponibile e leale verso gli altri, ho sempre pensato che tutti fossero dei libri aperti, ma purtroppo oggi sono molto pentita di aver lasciato che alcune persone entrassero nella mia vita, perche' mi hanno sfruttata e ferita. Ho imparato grandi lezioni a mie spese. Oggi sono molto piu' scettica, ma credo anche piu' matura.

 Naomi jak większość pięknych kobiet, które osiągnęły sukces, jest sama, przyznała, że nie miała szczęścia ani w przyjaźniach, ani w miłości. Nie przeszkadza jej to jednak w realizowaniu swoich marzeń.  "Chciałabym mieć dziecko. Zdarzy się kiedy się zdarzy, ale bardzo bym chciała. Jeśli inie będę  mogła być naturalną matką, pomyślę o adopcji".

Naomi come tante belle donne di successo e' sola, come ha ammesso non aveva tanta fortuna nelle amicizie e in amore. Questo però non le impedisce di realizzare tutti i suoi sogni."Vorrei un figlio. Succedera’ quando succedera', ma lo desidero molto. E se non dovessi riuscire a diventare madre naturale, lo adottero'."

 Naomi jest jak czarna czekolada. Słodka i gorzka zarazem. Moim zdaniem najlepsza, ze wszystkich czekolad. Skusisz się na jeszcze jeden kawałeczek? :)

Naomi e' come una cioccolata fondente. Dolce e amara nello stesso tempo. Secondo me e' la cioccolata migliore di tutte. Ti va ancora un pezzettino? :)

0 comments commenti: