Lauren Ralph Lauren bag

9.8.16 PMC 4 Comments


Ponieważ niedługo obchodzę urodziny, wykorzystałam ostatnie wyprzedaże i zrobiłam sobie prezent:torebkę od Ralpha Laurena.Myślę, że złapałam prawdziwą okazję, bo na Zalando Italia można ją kupić aż 60% taniej. Niestety szukałam podobnych promocji na Zalando PL, póki co nic nie znalazłam,ale bądźcie uważne, być może podobna oferta znajdzie się również na polskiej stronie sklepu.

Siccome fra un po' festeggio il mio compleanno, ho sfruttato il momento degli ultimi saldi, e mi sono fatta un autoregalo: la borsa di Ralph Lauren. Penso di aver fatto un piccolo affare, perche' su Zalando Italia si puo' prenderla con il 60% di sconto! Qui.


  
Torba, model Lenxington to duża ale bardzo lekka i wygodna shopper bag.W śródku ma jedną małą kieszeń. Moja jest w odcieniu: deco rose, ale występuje też w 6 innych kolorach. Myślę, że torebka może spodobać się tym z nas, które kochają Obag, ponieważ jest do niej odrobinę podobna, jest jednak lżejsza i nieco bardziej wyprofilowana.

La Borsa, modello Lenxington, e' una grande ma molto leggera e comoda shopper bag, con una tasca interna. La mia borsa e' di colore deco rose, ma si puo' prendere in 6 altre tonalita'. Penso che la borsa puo' piacere a quelle di noi, a cui piacciono le Obag, perche' un po' le assomiglia, ma e' piu' leggera e ha una forma un pochino diversa.
 
Miłego wtorku i udanych polowań na ostatnich wyprzedażach:)!
Buon martedi e buon shopping!;)

4 comments:

  1. Piękna torebka, piękna. Przesyłam przed-urodzinowe życzenia wszystkiego najlepszego:)

    ReplyDelete