Yves Saint Laurent Effet Faux Cils Shocking Indecent Volume Mascara

15.8.16 PMC 2 Comments


Ponieważ jestem posiadaczką platynowej karty w drogeriach Limoni, dostałam smsa że w miesiącu moich urodzin czeka na mnie specjalna promocja na dowolnie wybrany kosmetyk. I tak wybrałam tusz do rzęs od YSL "Shocking" płacąc za nią tylko kilka euro (60%zniżki).Oto moje wrażenia ...

Siccome possiedo la "Platinum Card" di Limoni, mi e'arrivato un sms, che nel mese del mio compleanno mi aspetta un dono speciale;), un super sconto del 60% per un cosmetico a scelta.Cosi ho scelto il mascara di YSL "Shoking" pagando solo pochi euro.Ecco le mie prime impressioni.

Tusz ma piękne metalowe opakowanie w złotym kolorze, fajnie się zamyka i dobrze trzyma w dłoni.Maskara ma delikatny, ale nie gryzący zapach.Posiada długą ale niezbyt grubą szczoteczkę i jest w bardzo czarnym odcieniu.

Il mascara ha una bellissima confezione di metallo, colore oro.Sta bene nella mano e si chiude bene.Ha un profumo delicato e non noioso.Possiede una spazzola lunga che non e' troppo larga. Ha una tonalita' profonda e scura.

Maskara daje efekt "sztucznych rzęs", rzeczywiście bardzo wydłuża, pogrubia i zagęszcza rzęsy.Wydaje się ich być bardzo dużo. Nie obsypuje się, nie spływa, nie miałam też problemów z jej zmyciem.Jedynyn minusem według mnie jest niewyprofilowana szczoteczka.Te z nas, które nie chcą długo i uważnie tuszować rzęs nie będą zadowolone.U mnie sprawdził się świetnie.Poranne tuszowanie rzęs ma teraz nieco ekskluzywny smak!;)

Il mascara dona l'effetto delle ciglia finte. Davvero prolunga, volumizza e aumenta l'effetto di ciglia folte. Non va via, non avevo nemmeno i problemi con struccarlo la sera.L'unico svantaggio che vedo e'la spazzola senza profilo, dritta, quelle di noi che non vogliono dedicare tempo a truccare le ciglia non saranno contente.A me piace. Truccare le ciglia la mattina ha adesso un sapore un po' esclusivo!;)



 
Buziaki!
Baci!

2 comments:

  1. Super, że mogłaś skorzystać z takiej dużej promocji ;-)
    Jak na razie nie znalazłam tuszu, który by mi w 100% odpowiadał. Może następnym razem skuszę się właśnie na ten.
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak,szkoda że urodziny są raz w roku;) pozdrawiam i dziękuję za wizytę

      Delete