8 easy ways to get cozy

20.9.17 PMC 4 Comments


Ciao Mici, non mi ricordo un settembre cosi fresco come quello di quest'anno. La mia amica Francesca ha detto che da sopra 50C siamo passati a meno 50;). Ci sono 25 gradi, ma per le condizioni italiane e' gia' fresco;). Gli Italiani amano le loro case, soprattutto in autunno, anch'io amo la mia. Ecco come mi creo un'atmosfera piacevole e rilassante a casa mia.

Hej Koty, to pierwszy tak chłodny wrzesień w Toskanii, od kiedy pamiętam. Moja przyjaciółka Francesca stwierdziła, że z 50C przeszliśmy na minus 50;). Jest 25C, ale to jak na włoskie warunki teoretycznie chłodno;). Włosi kochają swoje domy, najbardziej jesienią, ja również. Oto jak uprzyjemniam sobie czas, tworząc przyjemną, relaksującą atmosferę.

Warm and soft

Non esiste cosa migliore della sensazione di qualcosa di morbido e caldo sul corpo e sui piedi.
Nie ma nic lepszego, niż przyjemne uczucie na skórze ciała i stóp czegoś miękkiego i ciepłego.

Facemasks

Obbligatorio: la mascherina per il viso, super idratante e super profumata.
Obowiązkowa maseczka na twarz, najlepiej super nawilżająca i super pachnąca.

Oils

Olio per caminetti, olio per il viso, olio per i piedi e per il corpo. E massaggi!:)
Olejki do kominków zapachowych, olejki do twarzy, olejki do stóp oraz do ciała. I masaże!:)

Tisana&Magazines

Perche' c'e' sempre qualcosa di interessante da vedere o da leggere.
Bo zawsze jest coś ciekawego do obejrzenia lub przeczytania.

Old movies

C'e'qualcosa di climatico e magico nei vecchi film ...
Jest coś klimatycznego i magicznego w starych filmach ...

Salt lamp

Vi ho scritto tanto delle lampade di sale, danno una bellissima sensazione di benessere, danno buona luce e purificano l'aria. Volentieri ne vorrei avere 10:).

Pisałam Wam wiele o lampach solnych, dają przyjemne uczucie ukojenia, dają piękne światło oraz jonizują powietrze. Najchętniej miałabym ich w domu 10:).

Candles

Adoro le candele, soprattutto la' dove mi cade spesso l'occhio. Ultimamente scelgo i portacandele che mi permettono di mettere le luci ad altezze diverse, mi piacciono molto quelli da appendere ...

Lubię świeczki, szczególnie tam gdzie często rzucam okiem. Ostatnio wybieram świeczniki, które pozwalają mi ustawiać lampki na różnych wysokościach, bardzo podobają mi się wiszące ...

Wine

Il miglior vino e' rosso e caldo con le spezie. Mi ricordo quando con la mia mamma o il mio papa' mi incontravo per bere vino rosso insieme in una bellissima caffetteria, dove ho anche avuto la maggior parte dei miei rendez-vous;), purtroppo non esiste piu'... Ma ho a casa una mini collezione di vini. Sul primo piano, accanto alla camera da letto, cosi non c'e' bisogno di sforzarsi sulle scale dopo ...;)

Najlepiej, jak wino jest grzane i czerwone z przyprawami. Pamiętam jak umawiałam się z mamą albo tatą na grzane wino w przepięknej i prze klimatycznej kawiarni, w której też miałam większość moich randek, której niestety już w moim mieście nie ma ...  Mam za to w domu mini piwniczkę i kolekcję win. Na piętrze, obok sypialni, co by nie trzeba było biegać po schodach po spożyciu ... ;)

Gatti, invito anche Voi a creare a casa Vostra degli angolini piacevoli ...
Hej Koty, twórzcie sobie w Waszych domach taki przyjemne kątki ... 


Buona serata!:)
Miłego wieczoru!:)

4 comments:

  1. Bardzo przyjemne,kojące duszę klimaty :) też lubię w domowym,ciepłym i miłym otoczeniu spędzać czas. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Pozdrawiam i dziękuję Kocie :*

    ReplyDelete
  3. Relaks pod kocykiem gdy za oknem plucha i wieje jest super :)a wtedy książka czy film... no sama nie wiem. Ładne zdjęcia.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Film, książka, a czasem nawet sam kocyk wystarczy;), dziękuję i pozdrawiam

      Delete