Beautiful THUN world

21.9.17 PMC 2 Comments


Ciao Mici ...
Hej Koty ...

Sapete cosa mi commuove di piu' nella mia vita? Le mie future, mai diventate suocere;), perche' anche se mi separo con i loro figli, spesso dopo rimaniamo in contatto. Penso che sia meraviglioso che riusciamo scendere dal livello di relazione suocera - nuora al livello donna - donna. Una di loro, molto in gamba, quando le ho scritto che abito in Italia mi ha risposto: "Sono molto felice per te, hai sempre amato cosi tanto la bellezza". Mi ha stupita ed era molto piacevole per me leggere le sue parole. Se parliamo della bellezza in Italia, non possiamo escludere il magico mondo di Thun ...

Wiecie co najbardziej mnie wzrusza w życiu? Moje przyszłe niedoszłe teściowe;), bo nawet jeśli rozstaję się z ich synami, często nadal utrzymujemy kontakt. Myślę, że to świetna sprawa, że udaje nam się zejść z relacji: teściowa - synowa, na poziom: kobieta - kobieta. Jedna z nich, świetna babeczka, gdy napisałam jej, że mieszkam we Włoszech, odpisała: Cieszę się bardzo, zawsze tak bardzo kochałaś piękno. Zaskoczyło mnie to i zrobiło mi się bardzo miło. Jeśli chodzi o piękno w Italii, to nie można pominąć magicznego świata Thun ...

Non c'e' una casa italiana senza qualcosa di Thun. E' una griffe italiana specializzata nei decori, accessori e regali. Il cuore dell'azienda si trova nel Nord Italia nel castello di Thun, dentro il quale la Contessa Lene Thun, decine di anni fa ha creato il suo primo laboratorio!:) Quest'anno ero la' in vacanza e ho visto il Castello Thun ... :)

Nie ma wÅ‚oskiego domu, bez drobiazgu od Thun. To wÅ‚oska marka specjalizujÄ…ca siÄ™ w dekoracjach, akcesoriach i prezentach. Serce firmy znajduje siÄ™ w północnych WÅ‚oszech, w zamku Thun, której zaÅ‚ożycielka, hrabina Helena Thun kilkadziesiÄ…t lat temu miaÅ‚a swoje pierwsze laboratorium!:) W tym roku, byÅ‚am tam na wakacjach i widziaÅ‚am Zamek Thun ...:) 

Gli Italiani e Italiane adorano Thun, le donne spesso scelgono la bigiotteria, le casalinghe gli accessori per la casa e gli appassionati tutte le collezioni e le linee. Ogni oggetto di Thun e' molto curato, direi proprio coccolato;).

WÅ‚osi oraz WÅ‚oszki uwielbiajÄ… Thun, kobiety czÄ™sto wybierajÄ… ich biżuteriÄ™, gospodynie akcesoria do domu, a pasjonaci caÅ‚e kolekcje i linie. Każdy przedmiot od Thun jest bardzo dopracowany, nawet powiedziaÅ‚abym dopieszczony. 

A me personalmente Thun piace per lo stile naif, ma molto raffinato e per la filosofia positiva che trasmette. Il mondo di Thun oscilla solo accanto a simboli ed emozioni positive. Perfino un gatto come me, ha qualcosina di Thun ...

Ja lubię Thun za ich niby naiwny, ale bardzo wyrafinowany styl oraz pozytywną filozofię. Świat Thun oscyluje tylko wokół pozytywnych symboli i przesłań. Nawet taki kot jak ja, też ma kilka drobiazgów od Thun.

Coccinella, Neckle

La coccinella in Italia porta fortuna, e' un motivo che appare molto spesso ...
Biedronka we Włoszech przynosi szczęście, jest często pojawiającym się motywem firmy ...

Heart and Flower ring

 Tuttissimo di Thun e' nei colori solari e felici, come gli anelli di porcellana.
Wszystko od Thun jest w słonecznych i szczęśliwych barwach, jak ich pierścionki z porcelany.

Triple Bracelet

Thun e' anche un design molto moderno. Il bracciale triplo di gomma l'ho preso parecchi anni fa' vicino al castello di Thun:), uno uguale l'ho regalato a una mia amica.

Thun ma też nowoczesny design! Potrójną bransoletkę z gumek kupiłam kilka lat temu nieopodal zamku Thun:), taką samą dla mojej przyjaciółki.

Unicorn

Questo unicorno me lo ha regalato la mia suocera italiana. Questa creatura fantastica ha parecchi significati, anche quello che rimanda alla liberta' e all'apertura sessuale, ma questo la mia suocera non lo sapeva ... no, sicuramente no ... ;)

Jednorożca dostałam od mojej włoskiej teściowej. Fantastyczne stworzenie ma kilkanaście znaczeń. Również to o rozwiązłości i otwartości seksualnej, ale tego moja teściowa na pewno nie wiedziała ... nie, na pewno nie ...;)

Tazza

Le tazze particolari con i manici a forma di ali angeliche, possiamo trovarle in centinaia di stili e colori. Ideale per l'espresso della mattina!:)

Charakterystyczne filiżanki z uchem w kształcie anielskich skrzydeł, są w tysiącach stylów i kolorów. W sam raz na poranne espresso!:)

Buon pomeriggio Gatti, circondiamoci di bellezza :*
Miłego popołudnia Koty, otaczajmy się pięknem :*


2 comments:

  1. Teściowe wiedzą wszystko.... a przynajmniej tak im się wydaje :) Pozdrawiam

    ReplyDelete