Lidl x Heidi Klum Esmara Collection

26.9.17 PMC 6 Comments


Ciao Gatti, benvenuti al martedi. Siete gia' state questa settimana a fare la spesa a Lidl?:) Forse avete incontrato Heidi Klum?;) Non sempre sono la riflessiva e seria Maria, mi capita spesso di essere l'allegra Clara che si veste "animalieur", guarda davvero stupidi programmi in TV, spettegola con i vicini di casa e mangia hamburger:). Penso che sia importante per ognuno di noi "fare restart da una certa versione di noi stessi". Sono anche una casalinga e a volte vado a Lidl:). Ho sentito tanto della collezione di Heidi Klum per Lidl, specialmente nel web polacco se ne parla male, ma la situazione e' diversa in altri paesi. Al supermercato sono andata domenica pomeriggio, quando non c'era gente, con calma ho guardato e toccato;) tutto. Onestamente nemmeno io prenderei tutto. So che le blogger polacche consigliano le scarpe, che a me personalmente non sono piaciute. Quante donne tante opinioni. Cosa mi piace di piu' in tutta la linea di Heidi? Il fatto che sono vestiti con carattere, colori intensi e l'ampia scelta di prodotti. Il vantaggio secondo me e' anche il fatto delle misure piu' grandi del solito. Heidi ha fatto un regalo alle donne, la misura xs sembra una m!:) Preferisco una filosofia cosi, di quelle cose sempre troppo piccine e corte, come fossero per bambini, e se non c'entri significa che "sei troppo grande". E' una linea per le donne normali che lavorano a casa o fuori, di ogni eta'. Ho scelto tre cose.

Hej Koty, witajcie we wtorek. Byłyście w tym tygodniu po zakupy w Lidlu?:) Może spotkałyście Heidi Klum?;) Nie zawsze jestem refleksyjną i poważną Marią, czasami bywam też wesołą Clarą, noszącą cętki, oglądającą naprawdę głupie programy w TV, plotkującą z sąsiadami i jedzącą hamburgery:). Uważam, że każdemu przydaje się czasami taki "restart od pewnej wersji siebie". Jestem też Panią Domu i odwiedzam Lidla:). Słyszałam wiele o kolekcji Heidi dla Lidla, szczególnie w polskich internetach, mówi się o niej bardzo źle, inaczej już jest w innych krajach. Do supermarketu poszłam w niedzielę po południu gdy było mało ludzi, wszystko spokojnie obejrzałam i wymacałam;). Rzeczywiście nie kupiłabym sobie wszystkiego, czytałam u polskich blogerek, że buty są godne polecenia, mi się nie spodobały. Ile kobiet, tyle opinii. Za co mi podoba się kolekcja Heidi? Za linię odzieży z charakterem, intensywne kolory oraz szeroką gamę wyboru. Plusem jest też dla mnie za duża rozmiarówka!:) Heidi zrobiła kobietom prezent bo rozmiar xs to małe m! Wolę taką filozofię tworzenia kolekcji, niż wszystko za małe, za krótkie: jak dla dziecka, a jak się nie mieścisz to "jesteś za gruba". To linia dla normalnych, pracujących w domu lub na zewnątrz kobiet w każdym wieku:). Wybrałam trzy rzeczy.

Camicia
Bluzka

Mi e' piaciuto il modello con il fiocco sotto al collo (proprio come un gatto;)). Sara' perfetta per il lavoro o gli appuntamenti formali. E' disponibile anche la versione nel colore bianco con finiture nere.

Spodobał mi się fason bluzki, wiązanej na kokardkę pod szyją ( zupełnie jak u kota;)). Świetnie nada się do pracy albo formalne spotkania. Była też wersja w białym kolorze z czarnym wykończeniem.

Sciarpa
Szal

La cosa che mi piace di piu' in queste sciarpe e' il fatto che sono molto larghe, ma leggere e si portano comodamente sia sulla testa che al collo. Ho preso la "Panterina", ma penso che anche le altre due, blu e nera con un filo dorato, siano carine.

To co najbardziej podoba mi się w szalu, to fakt że jest bardzo szeroki ale też dość cienki i dobrze się go nosi zamotany na głowie, albo pod szyją. Złapałam ostatnie cętki, ale myślę że ładne są też pozostałe dwa: czarny i granatowy ze złotką nitką.

Bomber Jacket

Ho visto che le blogger nella mia amata Irlanda spesso scelgono questo modello:). Ho preso una misura in piu' per portare sotto le felpe.

Widziałam, że blogerki z mojej ukochanej Irlandii bardzo często wybierają ten model:). Wzięłam rozmiar większą, aby pod nią nosić bluzy.

Donne, quando comprerete le patatine per Lui, una bomboniera per la suocera (con la speranza che dentro ci siano delle vere ... bombette;), pane, latte e burro, pensate anche a voi stesse. E uscendo dal supermerkato vestite subito la sciarpa, guardateVi nello specchio e dite a Voi stesse: wow!:)

Kobietki, jak już kupicie czipsy dla Niego, bombonierkę dla teściowej (z nadzieją, że są w niej prawdziwe ... bombki;), chleb, mleko i masło, pomyślcie też o sobie. A wychodząc z supermarketu zawiążcie szalik na szyi, spójrzcie w lusterko i widząc odbicie w lustrze, powiedzcie sobie: wow!:)

6 comments:

  1. Rzeczywiście u nas te rzeczy leżą w lidlu i nie cieszą się specjalnym zainteresowaniem mimo że reklama była bardzo intensywna. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu też nie ma szału, ale widzę że panterki idą ... pozdrawiam:)

      Delete
  2. Jedynie ten szal jakoÅ› wyglÄ…da na resztÄ™ szkoda forsy. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy wydaje kasę tak, jak uważa za słuszne:) pozdrawiam

      Delete
  3. Akurat nie miałam zbytniej okazji przyjrzeć się tym rzeczom w sklepie(takie to zakupy z mężem - 5 minut i do kasy:)), ale mam kilka ubrań z Lidla i je bardzo lubię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA!:) Ja "się rozdzielam", wręczam listę zakupów narzeczonemu, rozstajemy się na jogurtach i po jakimś czasie spotykamy, On ma zajęcie i ja tez się nie nudzę;) Jak to mówi mój tata, ubrania trzeba umieć nosić, a nie mieć;) pozdrawiam

      Delete