september tuscany seaside

9.9.17 PMC 2 Comments


Benvenuti Gatti nel weekend! Forse teoricamente il sabato mattina si dovrebbero fare le spese, le pulizie in casa o altre attivita' "importanti" di questo tipo, ma da un po' di tempo penso "cosa mi porta piacere" e questo faccio all'inizio. Tutto il resto diventa subito meno "importante". Anche se la mattina ha piovuto, sono andata al mare e una gioia enorma ha riempito il mio cuore, quando ho scoperto che tutti i bagni vengono chiusi e i "miei posti" di nuovo sono vicini al mio cuore ... :) Sono andata avanti ...

Witajcie Koty w weekend! Choć teoretycznie w sobotę rano, może powinno iść się po zakupy, sprzątać dom albo inne tego typu "ważne" czynności, od pewnego czasu myślę, co sprawiłoby mi przyjemność, i to robię na początku. Wszystko inne staje się mniej "ważne". Choć rano padał deszcz, pojechałam nad morze. Radość przepełniła moje serce, gdy odkryłam, że od dziś zamykane są kąpieliska i "moje miejsca" znowu są bliskie memu sercu ... :) Wyruszyłam przed siebie ...

Se riusciro' ad arrivare alla vecchiaia in buona salute, a parte coltivare le rose in giardino, ho deciso che imparero' a pescare. Fino ad ora sono stata ignorata (cosa che mi succede spesso nella vita, e dopo sempre la stessa cosa: pianti, lamenti e scuse;), poi sono anche una "ragazza" dall'aspetto "poco serio", allora nessun pescatore parla con me. Ma io ho la mia tattica e per adesso li osservo soltanto ...;)

Jeśli dożyję w zdrowiu starości, oprócz hodowania róż w ogrodzie postanowiłam, że nauczę się wędkować. Póki co w porcie jestem ignorowana (co dość często zdarza się w moim życiu, a potem zawsze jest to samo: płacz,lament i przeprosiny;), w dodatku jestem "dziewczyną", o mało "poważnym" wyglądzie, więc żaden wędkarz nawet ze mną nie pogada. Ale ja mam swoją taktykę i póki co ich podglądam ... ;)













Mio padre non e' molto interessato a internet, ma questa foto gli piacera' di sicuro, perche' il nostro primo cane si chiamava Maxi ed era uguale (la cosa piu' bella di lei era il nome, che le ho dato io;) ...

Choć mojego ojca średnio interesują "internety" to zdjęcie na pewno mu się spodoba, bo tak wyglądał nasz pierwszy czworonożny przyjaciel, nazywała się Maxi (najładniejsze miała imię, bo ja je nadałam ;) ...








Buona serata Gatti, siate buone per voi stesse questo weekend!:)
Miłego wieczoru Koty, bądźcie dla siebie dobre w ten weekend!:)

2 comments:

  1. Rzeczywiście plaża,morze po wakacjach,bez turystów zachęcają do fotografowania :)białe i niebieskie krzesełko...sympatyczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:* Zdjęcie z białym i niebieskim krzesełkiem dedykuję Tobie!:)

      Delete