Mercatino

20.4.13 PMC 7 Comments

Dziś w moim miasteczku odbywa się ryneczek artystów hand made oraz z jedzeniem z różnych regionów Włoch. Niektóre stragany były bardzo interesujące ...

Wszystko ze skóry:


Antyki:


Warzywa i owoce z Sycylii:


Tanie książki:




Na jednym ze straganów sympatyczna Pani ręcznie przerabiała opakowania, fragmenty materiałów z recyklingu w torebki, akcesoria, biżuterię (np. papierową torebkę po biszkoptach lub kawałek gazety zatapiała w plastikową formę):




Inna Pani kochająca słodycze na swoim stoisku sprzedawała "słodką biżuterię" ...






Jeszcze inna odzież "alternatywną":):




Ponieważ drzemie we mnie rockendrolowa dusza, kupiłam czarną koszulkę z wilkiem ... (z nadrukiem po obu stronach):

 

A na stoisku z jedzeniem prosto z Sycylii do domu nabyłam:
Taralli siciliani (z sezamem):


Dolci di pasta di mandorle, ciasteczka na bazie ciasta z migdałów ( z truskawką, czekoladą,sezamem...)oraz trufle z rumem:


oraz Rustici czyli sycylijskie hot dogi;):


 Potem udałam się na gorącą kawę do ulubionego baru... miłego weekendu:)


7 comments:

  1. Uwielbiam taki targi! Zawsze mozna wyszperac cos ciekawego.
    A trufle wygladaja smakowicie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Dziękuję. Toskania "ryneczkami" stoi ...

      Delete
  2. Super targ, uwielbiam takie :)
    a wyglądasz ślicznie :)
    całusy :*

    ReplyDelete
  3. Chyba bym się skusiła na słodką biżuterię ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również, jest przeurocza :)

      Pozdrawiam! :)

      Delete
    2. :) Niestety dziś po "słodkiej biżuterii" nie było śladu ... pozdrawiam

      Delete