OVS

26.4.13 PMC 8 Comments

OVS to włoska sieciówka  mająca w swoim asortymencie ubrania męskie i damskie, akcesoria oraz kosmetyki. Oprócz dwóch męskich koszul (nie dla mnie:)), znalazłam i dla siebie parę drobiazgów.

 
Postanowiłam spróbować czy nowa linia kosmetyków do makijażu od Maybelline "Fit me", jest warta zachodu.

Kupiłam podkład oraz puder w kamieniu. Odcień podkładu to numer 115, pudru 120 (najjaśniejszy jaki był) :


"Fit me", czyli kosmetyki kolorowe, które "stapiają się z cerą", dostosowują swój odcień do naturalnych pigmentów skóry. Standy "Fit me", są bardzo wygodnie "zorganizowane", obok konkretnego podkładu, stoją dobrane już odpowiednie pudry w kamieniu oraz róże. 

Podkład ma wygodny dozownik, a puder ma "dwa piętra", znajdziemy w nim aplikator.




Oprócz tego, znalazłam kolczyki:




Znalazłam, też "perełkę". Wszystkie małe lub wizytowe torebki były przecenione o połowę i kosztowały 5 euro ...


Pomimo, że torebka jest niewielka, ma 3 głębokie kieszenie, które z pewnością pomieszczą wszystkie ważne drobiazgi.

                                                                                 
                                                                                      :)

Maybelline, podkład "Fit me", 9 euro
Maybelline, puder w kamieniu, 8.50 euro
Kolczyki, 4 euro, wkręty 3.99
Torebka, 5 euro
                                                              Miłego weekendu ...


8 comments:

  1. :) puder maybelline wygląda bardzo zachęcająco, jak dotychczas nie spotkałam ich na półkach polskich drogerii ;)

    Pozdrawiam i również życzę miłego weekendu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że wkrótce będą dostępne również w PL. Nie należą do drogich kosmetyków, ale zwykle z Maybelline jestem zadowolona, może też tak będzie i tym razem. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Delete
  2. Hahah, kolejna torebka :P. Pięknie wyglądałaś i widać kawałek nowej spódnicy :)).
    Jestem ciekawa jak się spisze ten podkład, nie powiem reklama w telewizji zachęca :).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa, spódnicę widać też na starszych zdjęciach (kupiona i noszona od marca:)). Też jestem ciekawa kosmetyków, puder w kamieniu jest OK, chociaż zmieniłabym gąbkę, pozdrawiam

      Delete
  3. U nas oczywiście jeszcze tej serii Maybelline nie ma, jeśli w ogóle będzie... Ale lubie ich kosmtyki! No i przepięknie wyglądasz! To jakaś bajeczna spódnica??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że dotrze wkrótce do PL seria "Fit me", podkład jest bardzo lekki, łatwo się rozprowadza, świetnie współgra z pudrem w kamieniu, jestem zadowolona i nie kosztuje za dużo. Fajnie, że można kupić od razu dopasowany puder i róż i nie trzeba się "miotać" dobierając odcienie. Spódnica, Tezenis, pokazywałam ją w tym poście: www.paulamariaclara.blogspot.it/2013/03/tezenis.html
      pozdrawiam:)

      Delete
  4. Torebka jest prześliczna, a cenę ma nieziemsko fajną :D
    Ostatnie zdjęcie ekstra - najbardziej podobają mi się kolczyki :))
    całusy :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki!Nie mogłam zostawić tego "cuda" za 5 euro:) Kolczyki od artystki "Hand made", z targu, pozdrawiam:)

      Delete