Primavera

4.4.13 PMC 5 Comments

Jest coraz cieplej. Moja garderoba staje się lżejsza. Na bazarku znalazłam pierwsze wiosenne kreacje.

Sweterek z koronkową aplikacja na plecach (ostania sztuka, przeceniony z 11 na 5 euro!):



Bluzka z dekoltem typu wodospad:


Mało poważna bluzka, z dołączonym osobno szalikiem:


Elegancka, zwiewna bluzka w beżowym odcieniu:


Kocie wiosenne okulary:


Migdałowe kolczyki:


Mgiełka do włosów: maliny i hibiskus, kwiatowy żel do ciała z mleczkiem:


Sweterek, 5 euro
Bluzki, 10 euro
Okulary, 6.90 euro, Avon
Kolczyki, 1 euro
Felice Azzurra, żel, 1 euro
Mgiełka do włosów, Avon, gratis



5 comments:

  1. Uwielbiam takie zwiewne bluzeczki jak ta szara :)

    PS. Otagowałam Cię u siebie :) Zapraszam do zabawy :) http://zolwikowy.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się, ta zwiewna szara skradła i moje serce :)). Bardzo ładna jest też ta z napisami, kurcze wszystko jest świetne :).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  3. Świetne zakupy! Zwłaszcza ten koronkowy sweterek i okulary!
    http://www.fashionable.com.pl/

    ReplyDelete
  4. Mam podobną bluzeczkę do tej Twojej szarej :) fajnie się nosi :) a ta z tym szalikiem cuuudo :)))) ps. wyłącz sobie identyfikację obrazkową :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dziękuję, z szalikiem bluzka jeszcze nie noszona. Nie jestem przekonana, bo chyba jestem za stara na tshirty z nadrukiem (?!), ale raz się żyje. Wyłączyłam identyfikację, pozdrawiam:)

    ReplyDelete