Szparagi

22.4.13 PMC 12 Comments

Odkryłam ostatnio szparagi: na śniadanie ...

Składniki:
Szparagi
jajko
Masło
starty parmezan

 
1. Szparagi skracamy o końcówki, możemy je złamać; sucha część powinna odpaść sama.Wrzucamy szparagi na zagotowaną, posoloną wodę, gotujemy kilka minut.


2. W między czasie, roztapiamy w rondelku trochę masła, trzemy parmezan.
3. Ugotowane szparagi wyjmujemy z wody, polewamy roztopionym masełkiem, posypujemy startym serem:


4. Na maśle sadzimy jajko, doprawiamy, nakładamy je na szparagi. Podajemy z chlebem. Smacznego.


Tymczasem w kiosku ostatni numer pisma Grazia, z małym kremem Vichy do wypróbowania ...


                                                                      Miłego poniedziałku :)

Grazia, 1.50 euro, krem gratis

12 comments:

  1. mmm, wygląda to smakowicie, choć nigdy jescze nie jadłam szparagów (szparag? :D)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szparagów OK. Kochana spróbuj, sprzedawane są w wiązkach, to zielone warzywo jest, bardzo smaczne,jeśli lubisz brokuły itp. to powinno też Ci się spodobać:)

      Delete
  2. Ja też nigdy nie próbowałam szparagów :P. Ale jeśli jest jak piszesz, że mają podobny smak do brokuł, to już je kocham i muszę koniecznie ich u siebie poszukać :).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  3. Muszę wypróbowac Twój przepis na śniadanie! Fajnie, że u Was są takie bonusy do czasopism:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fakt, że dodatki do gazet czasami wymiatają, ale nie jest to reguła. Słyszałam, że w Anglii "to jest wypas";) pozdrawiam

      Delete
  4. Uwielbiam szparagi, tego przepisu jeszcze nie próbowałam. Muszę sie podzielić swoim.
    Szkoda tylko ze po szparagach, pozostaje niemily zapach przy siusianiu. Dla tych które nie wiedza, nie martwię sie ze to infekcja dróg moczowych ;) to tylko szparagi ;))))

    ReplyDelete
  5. twoje śniadanko przypomina mi śniadanko Juli Roberts z jedz,módl się,kochaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszce do tego filmu i książki nie dotarłam i jest to niedopuszczalne:) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Delete
  6. :) danie pyszne, miałam okazję próbować jak byłam tydzień temu w Mediolanie :) chociaż nie ukrywam że mnie zaskoczyło takie połączenie

    ReplyDelete
    Replies
    1. !:) Mam nadzieję, że wyprawa do Włoch była udana. Nie byłam w Mediolanie, wiesz ja teraz jest small town girl:)) ale nie wiedziałam, że jem światowo;)

      Delete