Pisa 4 Xmas

9.12.16 PMC 2 Comments


Hej Koty! Wasze choinki są już ubrane? Mam małą tradycję, ulubione miejsce w Pizie, które odwiedzam przed wszystkimi świętami ... dziś niebo nad Pizą, było pochmurne, ale jak zawsze pięknie ...

Ciao Gatti! I Vostri alberi di Natale sono gia' pronti? Ho una piccola tradizione, un posto a Pisa, che visito sempre prima di tutte le feste ... oggi il cielo sopra Pisa era nuvoloso ma come sempre bellissimo ... 



minęłam kolorowe domy, kościółki i średniowiczne mury miasta ...
ho attraversato case colorate, chiese e muri medievali ...




zielone okiennice pełne witaminy C ... ;)
finestre verdi piene di Vitamina C ... ;)

Dotarłam okolice Krzywej Wieży, zatrzymałam się jednak kilka kroków bliżej. W mojej ulubionej kwiaciarni, w której oczarowały mnie świąteczne dekoracje ...

Ho raggiunto la Torre Pendente, mi sono fermata un po' prima pero' nel mio negozio di fiori preferito, dove mi sono innamorata delle decorazioni natalizie ...



 

Znalazłam również pierwsze, małe ale żywe drzewko świąteczne! Oby rosło dobrze!:)
Ho trovato anche il mio primo, piccolo ma vivo albero di Natale! Speriamo che crescera' bene!:)


Pojechałam z nim nad Arno, ale tam zamiast zimy, nadal trwa jesienna atmosfera!:)
Sono andata sull' Arno, ma la' al posto dell'inverno si puo' sentire ancora l'autunno!:)




Trzymajcie się ciepło Koty!:)
TeneteVi al caldo Gatti!:)

2 comments:

  1. Co za niebo i co za zdjęcia!pięknie. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia. Klimatyczne, ciekawe. Życzę choince żeby długo rosła :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO się cieszę i bardzo dziękuję za przemiły komentarz :)), choinka póki co ma się dobrze!:) pozdrawiam serdecznie

      Delete