still in Xmas mood

8.12.16 PMC 0 Comments


Dziś w Italii obchodzimy Święto  Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny. Nie wiem czy również Wam, grudzień mija tak szybko, jest zawsze tyle do zrobienia, a czasu coraz mniej. Dziś we włoskich domach ubierana jest choinka, sklepy są otwarte, a na targach i rynkach spory ruch. Rano wybrałam się do miasta, gdzie panowała radosna i świąteczna atmosfera ...

Oggi in Italia festeggiamo l'Immacolata Concezione. Non so se anche a Voi dicembre passa in modo cosi veloce, c'e' sempre cosi tanto da fare e sempre meno tempo. Oggi nelle case italiane si veste l'albero di Natale, i negozi sono aperti e nei mercatini c'e' tanta gente. Stamattina sono andata nel centro dove si poteva sentire un'atmosfera gioiosa e natalizia ...





. 
i ja też byłam dziś świąteczna ...
anch'io ero natalizia oggi ...


W moim ulubionym sklepie z dziełami, jak zawsze wypatrywałam co jest nowego ... 
Nel mio negozio preferito con opere d'arte, come sempre fissavo le vetrine e guardavo cosa c'e' di nuovo ...


najbardziej przypadł mi do gustu stołek w kształcie sera pecorino! :)
di piu' mi e' piaciuto lo sgabello - pecorino!:)

oraz czerwony czajnik na herbatę (kto wie, może znajdę go pod choinką;)
e il bollitore rosso (chi sa, forse lo trovero' sotto l'albero di Natale;)

Zaczęłam od serca!:)
Ho iniziato con cuore!:)

Przyniosłam do domu pierwsze świeże gałązki oraz bukszpan ...
Ho portato a casa i primi rami ...

oraz dwa numery Vanity Fair,  z Adele i  Lady Gaga na okładce ...
e due numeri di VF, fra Adele e Gaga non sapevo quale dei due scegliere ...

Aniołek przyniósł mi uroczą, niewielką ale super pakowną torebusię :)
l'Angelino mi ha portato una borsina adorabile, piccola ma supercapiente :)

Anielskie buziaki!
Baci stellari!;)

0 comments commenti: