Post Xmas Pisa

30.12.16 PMC 4 Comments


Cześć Koty! To był dla mnie bardzo dobry rok, dający też nadzieję na pogodne przyszłe lata. Ostatni dzień 2016 postanowiłam spędzić w słonecznej i pełnej życia Pizie, rano wybrałam się do miasta ...

Ciao Gatti! E' stato un anno molto buono per me, che mi ha dato anche tanta speranza per buoni prossimi anni. L'ultimo giorno del 2016 ho deciso di passarlo nella solare e piena di vita Pisa e stamattina sono andata in citta' ...




Zajrzałam do mojej ulubionej kwiaciarni.
Ho visitato il mio fioraio preferito.


Jutro wszyscy obowiązkowo nosimy czerwoną bieliznę (przynosi szczęście), ja już uzbroiłam się w naturalną czerwień ... ;)  
Domani tutti in mutande rosse, io gia' mi sono attrezzata nel rosso naturale ... ;)



Praca zespołowa zawsze przynosi świetne efekty!:) Centrum Pizy gotowe do przywitania Nowego Roku!  
Il lavoro di gruppo sempre porta efetti meravigliosi!:) Il Centro di Pisa e' pronto per Anno Nuovo!




Szczęśliwego Nowego Roku Koty!
Felice Anno Nuovo Gatti!

:)

4 comments:

  1. Twój blog zachwyca pięknymi zdjęciami ;) Masz talent . Czy mogłabyś zdradzić czym wykonujesz swoje zdjęcia i czy zrobienie dobrego zdjęcia kosztuje Cię dużo wysiłku ?
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za bardzo miłe i motywujące słowa, staram się jak mogę aby fotki były OK, jeszcze sporo muszę się nauczyć;) Strzelam Nikonem Cool PIX P610. Tak, niektóre zdjęcia kosztują mnie sporo wysiłku ... pozdrawiam super serdecznie i życzę szczęśliwego 2017!:)

      Delete
  2. Piękna Pisa w ostatni dzień starego roku. Najlepsze życzenia, zdrowia, uśmiechu, szczęścia w Nowym Roku. Pozdrawiam.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepsze życzenia zdrowia, szczęśliwych dni w Nowym Roku :* , dziękuję za wizytę i komentarz:)

      Delete