Mark by Avon Italia autumn makeup

6.10.17 PMC 0 Comments


Ciao Donne, sapete che gli scienziati di Harvard hanno scoperto che truccarsi rende piu' intelligenti?:) Sul serio! Io invece ho scoperto che le persone che non amano se stesse, non sanno nemmeno amare gli altri, per questo facciamoci una piccola coccola nella migliore giornata della settimana, il venerdi, e trucchiamoci con Avon!:) Ho messo tutto insieme, ho aggiunto una novita' e mi sono colorata un po';).

Hej Kobietki, czy wiecie, że naukowcy z Harvardu odkryli, że robienie makijażu czyni z nas również bardziej inteligentne istoty?:) Poważnie! Ja natomiast odkryłam, że ludzie którzy nie kochają samych siebie, nie potrafią też kochać innych, dlatego sprawmy sobie i innym małą przyjemność i pomalujmy się kosmetykami z Avon, w ten najlepszy dzień tygodnia jakim jest piątek!:) Zebrałam wszystko razem, dodałam jedną nowość i się pokolorowałam;).



Liquid Lip Lacquer Matte
Head Turner



Big Colour Shadow Stick
Trasforming Night



Shadow Attract Eyeshadow Primer
Magix HD Finishing Powder



Buon weekend Gatti!:)
Miłego weekendu Koty!:)



0 comments commenti: