Stroili earrings

21.12.17 PMC 1 Comments


Ciao Gatti sapete gia' come Vi addobberete per Natale?:) Di piu' mi piacciono le perle, anche se ho una collanina e orecchini con diamantini, zaffiri etc. (che per me davvero hanno solo un valore sentimentale), apprezzo la bigiotteria colorata in forme strane fatta di plexiglass e cristalli svarovsky, per esempio quella di Stroili. Il mio fidanzato mi ha chiesto cosa sono questi orecchini. Non lo so, ma secondo me sono alghe marine o ... zenzero dopo cocaina;). 

Hej Koty, czy wiecie już jak dostroicie się na Święta?:) Najbardziej lubię nosić perły, choć mam naszyjnik i kolczyki z diamnecikami, szafiry i inne bajery (które naprawdę mają dla mnie znaczenie jedynie sentymentalne) doceniam kolorową, fantazyjną biżuterię z plexiglass oraz kryształków svarovsky, na przykład od włoskiej marki Stroili. Mój narzeczony zapytał mnie co przedstawiają te kolczyki. Ja nie wiem, według mnie to jakieś morskie algi, albo imbir na haju;).






Spesso sento dire che sono generosa. Da piccola osservavo mio padre, che aveva sempre un bel gesto e ancora oggi sa come dare piccole gioie ad altri essere umani e non solo:)). Continuo questa tradizione anche perche' so che tutto  prima o poi tornera' da me:). Non mi piacciono le persone tirchie o avare e non posso farci niente, e' piu' forte di me. Conosco e ho fatto amicizia con la responsabile della assocazione regionale contro la sla e altre malattie neurologiche. Silvia ha la sclerosi multipla, ma riesce ad essere un ottimo capo, aiuta gli altri, cresce una figlia da sola, viaggia all'estero (e' stata anche in Messico) e vive in un modo attivo e bello. Quest'anno acquistando un orsetto aiutavamo la ricerca contro questa malattia orribile. Gli orsi con i fiocchi saranno un omaggio per le mie amiche. Anche per questo amo il Natale: per i cuori generosi ...

Często słyszę, że jestem hojna. Od dziecka podpatrywałam mojego ojca, któru zawsze miał piękny gest i do dziś potrafi sprawiać ludziom (i nie tylko:)) mniejsze i większe radości. Kontynuuję tę tradycję, również dlatego że wiem, że to wszystko wcześniej czy później jakoś do mnie wróci:). Nie lubię chytrusów i skąpców i nic na to nie poradzę. Znam i koleguję się z szefową regionalnego stowarzyszenia sla i chorób neurologicznych. Silvia sama cierpi na stwardnienie rozsiane, ale nie przeszkadza Jej to być świetną szefową, pomagać innym, samotnie wychowywać córkę, podróżować do Meksyku i pięknie, aktywnie żyć. W tym roku kupując misia pomagaliśmy w poszukiwaniu lekarstwa na tę okropną chorobę. Pluszaki z kokardką pod szyją powędrują do moich koleżanek jako dodatek do prezentów. Za to kocham Święta: za hojne serca ...


Domani il mio cuore generoso;) dalla mattina sara' al mercatino di Natale e agli incontri. Ci vediamo sabato Gatti, che la forza sia con Voi!:)
Jutro moje hojne serce;) od rana udzieli siÄ™ na Å›wiÄ…tecznym targu i różnych spotkaniach. Widzimy siÄ™ w sobotÄ™ Koty, niech moc bÄ™dzie z Wami! 

1 comment:

  1. O tak, hojne, dobre serce to prawdziwy,szczery prezent świąteczny.Pamiętajmy o tym cały rok.

    ReplyDelete