winter morning before Xmas

22.12.17 PMC 2 Comments


Sorpresa! Benvenuti in questa giornata invernale Gatti! So che non dovevo esserci oggi, ma prima degli obblighi natalizi e appuntamenti, la mattina sono dovuta andare a Pisa, perche' ho una mia piccola tradizione ...

Niespsodzianka! Witajcie w zimowy, przedÅ›wiÄ…teczny poranek Koty! Wiem, że miaÅ‚o mnie dziÅ› nie być, ale zanim przeszÅ‚am do Å›wiÄ…tecznych obowiÄ…zków i spotkaÅ„, rano skoczyÅ‚am do 
Pizy, aby tradycji stało się za dość ...


Prima pero' subito all'inizio ho scovato qualcosa nel mio preferito vintage shop ... :)
Na samym początku upolowałam coś w moim ulubionym vintage shoppie ... :)

Avevo anche un momento per riposare sotto gli alberi ...
Miałam też chwilę, aby odpocząć pod drzewami ...



Tesooooro!:)
Skaaarb!:)

Grande Gatto, Puma;).
Duży Kot czyli Puma;).

Ho fatto anche un salto a Portobello ...;)
Zahaczyłam też o Portobello ...;)

Niente mi fa piu' ridere degli oroscopi per l'anno nuovo, ma li leggo sempre!:)
Nic nie rozbawia mnie tak, jak horoskopy na Nowy Rok, ale zawsze je czytam!:)

Vitamine al posto di addobini!
Witaminki zamiast choinki!









Come spesso Vi ho scritto, vicino alla Torre Pendente, ho il mio fioraio preferito, dove trovo sempre bellissimi fiori ...
Jak Wam często pisałam, blisko Krzywej Wieży mam swoją ulubioną kwiaciarnię, gdzie zawsze na Święta znajduję piękne kwiaty ...


eccola, la Stella dei prossimi giorni!:)
oto Ona, Gwiazda nadchodzÄ…cych dni!:)

Purtroppo dovevo tornare a casa ...
Niestety musiałam szybko wracać do domu ...



La mia zia dalla Sardegna :)), mi ha fatto delle palle di marzapane e cantuccini freschi, prendetene uno o due!:)
Moja ciocia z Sardynii :)), narobiła mi kulek z marcepanu oraz świeżych cantuncini! Częstujcie się!:)

2 comments:

  1. Pięknie jest, zielono,świątecznie i ....wiosennie. A latarnia na tle nieba...bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Mi też spodobała się latarnia, a równo za nią jest słońce ... :)pozdr

    ReplyDelete