Hello December

1.12.18 PMC 0 Comments


Hey Cats, and we have december!:) It was plenty of nice appointment's day. In the morning aunt Lucia came and we have sent all world to the hell, you should know that sometimes I'am caustic person like Gordon Ramsey (especially in the morning;), world is not going in the right direction, yes I think so. Then  I've change vibes and I went to my female friends to make myself beautiful ;). Katherina Maria is my friend from Sardegna, we know eachother almost 10 years already. Wheather changes, fashion changes, job changes, politics change but not our friendship:). I woke up early and go to "Divina Beauty Salon", I've prepared first Xmas gift this year!:)

Ciao Gatti ed è arrivato dicembre!:) E' stata una giornata piena di appuntamenti. La mattina è venuta la mia zia Lucia e abbiamo mandato tutto il mondo a rotoli. Dovete sapere che a volte sono una persona beffarda come Gordon Ramsey (specialmente la mattina;), il mondo non va nella direzione giusta, sì lo penso. Dopo ho cambiato vibrazioni e sono andata dalle mie amiche per farmi bella ;). Katherina Maria è una mia amica dalla Sardegna, ci conosciamo da quasi 10 anni. Cambiano il tempo, la moda, il lavoro, i politici, ma non la nostra amicizia:). Mi sono svegliata presto e sono andata al Divina, ho preparato il primo regalino Natalizio di quest'anno!:)

Females Confessional.
Confessionale di una donna.

Life is so hard sometimes ...  ;)
La vita è a volte dura ... ;)

You give, you receive.
Quando dai, ricevi.

Let's go to Pisa!
Andiamo a Pisa!

This year Fede has won and we have fake Xmas tree ... I put a bold face on this thing;). 
Quest'anno ha vinto Fede e abbiamo un albero di Natale finto ... faccio buon viso a questo gioco;).

Arno River.

Hello Secret Garden ...

Delicacy from Antonio. I always give some to my friends, and everyone says that they are delicious. I think this man should have a grocery store!:)

Delizie da Antonio. Faccio sempre assaggiare le marmellate di Antonio alle mie amiche e queste dicono sempre che sono deliziose. Penso che questo uomo dovrebbe avere un negozio alimentare!:)

It's time to go home Cats ...
E' tempo di tornare a casa Gatti ...

Have a nice first december evening Cats. For tomorrow I've invited to our mill one 80 years old gentleman from Napoli that loves my kitchen. I guess we will see on monday!:) And tomorrow remember: go to the park. Tradition is tradition;).

Abbiate una buona prima serata di dicembre Gatti. Per domani ho invitato al nosto mulino un signore di 80 anni da Napoli che ama la mia cucina. Penso che ci vedremo lunedì!:) E domani ricordate: andate al parco. La tradizione è tradizione;).

0 comments commenti: