avon

17.3.15 PMC 3 Comments


Prezentuję Wam moje ostatnie, wiosenne zamówienie produktów Avon. Zauważyłam, że wiele z tych produktów znajduje się również w polskim katalogu firmy. Może coś Wam się spodoba i się zainspirujecie?

Vi presento il mio ultimo ordine da Avon. Ho notato che tanti prodotti si trovano anche nei cataloghi polacchi, forse Vi ispirerete e qualcosa comprerete anche Voi?

Szminka "Zmysłowa Przyjemność", odcień " Pink Blossom" ...
Rossetto Colore Semprevivo Indulgence, "Pink Blossom" ...


Bardzo delikatna, lekka, wygodna w użyciu szminka od Avon.Pigmenty w połączeniu z żelową bazą dają kolor w najczystszej postaci – soczysty, świeży i pełen blasku. Daje silne uczucie nawilżenia, mimo matowego wykończenia usta są pełne, z delikatnym połyskiem. Dużym plusem jest szeroki wybór kolorów, każda znajdzie coś dla siebie ...

Il rossetto e' molto delicato, leggero e comodo da usare. Formula con gel per un' incredibile sensazione di morbidezza e una texture cremosa. Le labbra sono piene e "riempite". Un grande vantaggio e' la vasta scelta dei colori. Ognuna di noi trovera' il colore per se'.

Kredka do ust "Ultra Glimmerstck", odcień "Pink Cashmere" ...
Matita per le labbra "Ultra Glimmerstick", "Pink Cashmere" ...


Do szminki dopasowałam kredkę w nieco bledszym odcieniu. Ten odcień kredki jest baaardzo delikatny, ale można obrysować nią usta z dobrym efektem finałowym.

Con il rossetto ho abbinato una mattita, con un colore un po' piu' chiaro. Questa e' davvero  leggerissima e delicata, nonostante questo e'possibile dare la giusta forma alla nostra bocca.

Perełki brązujące "Avon Glow", odcień "Cool" oraz pędzel "Kabuki" ...
Perle di terra solare "Avon Glow, "Cool" e Pennello "Kabuki" ...


To moje pierwsze doświadczenia z perełkami brązującymi, zwykle używałam różu. Wybrałam ich chłodny odcień (istnieje również wersja "Warm"), niektóre z kuleczek są w bardzo jasnych, prawie różowych odcieniach, być może dlatego po umalowaniu nie dają mocnego efektu "ziemi". Bardzo wydajne,długotrwałe, warte zakupu. Do tego szeroki, króki pędzel do nakładaniu brązerów, różu lub pudru. Myślałam, że pędzel jest miękki, byłam zaskoczona faktem, że jest pędzlem dość mocnym i twardym. Być może dlatego, bardzo dobrze nabiera puder. Jestem zadowolona z obydwu produktów.

E' la mia prima esperienza con una terra solare: ho sempre usato il fard. Ho scelto le perle nelle tonalita' fredda "Cool"(esistono anche nella tonalita' calda "Warm"). Alcune di queste perle hanno un colore chiaro, quasi rosa, forse per questo non danno un pesante effetto scuro, come la terra solare. Durano molto a lungo, vale la pena comprarle.  Con le perle ho preso un pennello largo "Kabuki". Ero sicura che sara' morbido, ma il fatto e' che il pennello e' duro e forte, forse per questo attacca bene i cosmetici. Sono contenta di tutti e due i prodotti.

Maskara "superShock" ...
Mascara "SuperShock Extra Volume" ...


Do perełek brązujących dostałam gratis pogrubiający tusz do rzęs. Nie spodziewałam się za wiele po tym kosmetyku, okazał się jednak bardzo miłą niespodzianką. Ma szeroką, gumową szczoteczkę, która rozdziela rzęsy i podkreśla każdą z nich. Raczej wydłuża i delikatnie pogrubia, bardzo długo się nosi. Absolutnie miłe zaskoczenie.

Con le perle solari ho ricevuto gatis un mascara ""SuperShock Extra Volume". Non mi aspettavo troppo da questo cosmetico, che invece si e'rivelato una bella sorpresa. Ha una spazzola larga e di gomma che divide e sottolinea ogni ciglia. Allunga piu' di quanto  volumizzi e si porta a lungo.Assolutamente una bella sorpresa.


Torebka "Erin" ...
Borsa "Erin" ... 



 Bardzo spodobała mi się ze względu na format: można ją nosić w ręku lub na długim pasku. Jest uniwersalna, będzie dobrze wyglądać do wyjść na luzie ale też na bardziej eleganckie wyprawy. Torebka jest lekka, w środku ma różową podszewkę i choć w katalogu wydawała się być różowa, w rzeczywistości ma lawendowy odcień. To chyba najładniejsza torebka z Avonu jaką widziałam.

La borsa Erin mi e'piacuta per la sua forma: si puo' portare in mano o sul braccio, E' anche universale, sara' adatta per le uscite poco impegnative, ma fara' bella figura anche per gli impegni piu' seri. Dentro ha una federa colore rosa, e anche se nel catalogo sembrava una borsa colore rosa, in realta' e'di colore lavanda. Penso che sia la piu' bella borsa di Avon che ho mai visto.


Miłego wtorku ...
Buon martedi ...

3 comments:

  1. Też mam kuleczki brązujące i jestem bardzo na tak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O!czy Tobie rowniez podoba sie ich zapach?:)))PMC

      Delete
  2. Właśnie tą torebkę chcę kupić. Dzięki za zdjęcia :)

    ReplyDelete