8.3.15 PMC 4 Comments


Mam nadzieję, że spędzacie miły Dzień Kobiet. Ja rano dostałam mimozę i tulipany ... 
Spero che passiate una bella gionata oggi. Io la mattina ho ricevuto mimosa e tulipani ...




w cukierni tort mimozę do brzuszka ... ;)
in pasticceria la torta mimosa per la pancina ... ;)


Po południu podziwiałam moja ulubioną fontannę w pobliskiej Pontederze ...
 Nel pomeriggio ammiravo la mia fontana preferita a Pontedera ...










zjadłam dobry obiad w iście "męskim charakterze" ...
"Przystawki Toskańskie" ... 

Ho pranzato in stile molto maschile con "Antipasti Toscani" ...



oraz papardelle z mięsem z dzika i oliwkami ...
e pappardelle con carne di cingiale con le olive ...


a na deser tiramisu ...
e per dessert tiramisu' ...



 Le donne nascono Angeli. Quando rompono le ali volano sulle scope ...;))
Wszystkiego najlepszego Kobietki! Auguri!

4 comments:

  1. Super cytat : ) a kwiatki prawdziwie wiosenne. Z jedzenia wybieram jednak deser. Pozdrawiam świątecznie.

    ReplyDelete
  2. Czy mi się wydaje, czy masz ciemniejsze włosy? Chyba, że tak na zdjęciach tylko wyszło. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam uczulenie na farbę do włosów i nigdy ich nie farbowałam, pozdrawiam:) PS. Sekret to światło:)

      Delete