shopping

10.3.15 PMC 4 Comments


Pomimo bardzo wietrznej pogody wybrałam się na małe, kobiece zakupy ...
Nonostante il tempo molto ventoso in Toscana, sono andata a fare shopping ...


Po rozgrzaniu się słodkim cappucino i rogalikiem ...
Dopo essermi scaldata con un dolce cappuccino e un croissant ...



oraz przeczytaniu dziennika w "wytrawnym" towarzystwie ...
e aver' letto il giornale in compagnia dei vini ...


odwiedziłam moje ulubione sklepy. Yamamay, Limoni oraz Bijou Brigitte.
W Yamamay kupiłam stanik ...
ho visitato i miei negozi preferiti: Yamamay, Limoni e Bijou Brigitte.


Pomimo panującej mody na czarne, "firankowe" staniki, w Yamamay moją uwagę przykuła kolekcja wiosenna oraz ślubna. Delikatne kwiatki, pastelowe kolory oraz ponadczasowa biel to kolory na najbliższe tygodnie. Stanik jest miękki i pomimo braku poduszek daje efekt "push up".

Nonostante la moda delle ragazze blogger per i bra colore nero, mi hanno incuriosita la collezione primaverile e quella matrimoniale. Fiori colorati, colori pastello e il bianco sono le tendenze per le prossime settimane. Il bra e' morbido, e anche se non ha "cuscini", da l'effetto "push up" ...

Woda toaletowa "Green" ...
Eau de toilette "Green" ...


Jak wiecie jestem fanką zapachów od Yamamay. Ta woda to delikatna harmonia świeżych, lekko cytrusowych, wiosennych aromatów. W Yamamay gratis do zakupów dostałam dwie kosmetyczki (dużą i małą) ..

Come sapete sono fan dei profumi Yamamay.Questa eau de toilette e' una armonia di aromi freschi, frizzanti e fruttati. Molto primaverile. Gratis con le spesa ho ricevuto due beauty: uno grande e uno piccolo.



W Bijou Brigitte zachwycił mnie mały, lekki zegarek. Mam zawsze problem w noszeniem zegarka, ponieważ mam bardzo szczupłe nadgarstki i wiele zegarków na mnie nie pasuje. Bardzo ucieszyłam się, że za kilka euro mogłam kupić odpowiedni czasomierz w bardzo eleganckim "design" ... oraz pierścionek. Z symbolem "nieskończoności " ...

A Bijou Brigitte mi sono innamorata di un piccolo orologino di metallo. Ho sempre problemi con braccialetti ed orologi perche' ho i polsi piccoli. Ero contentissima che con pochi euro ho trovato un accessorio giusto dal design elegante. Ho trovato anche un anello con il simbolo dell' "eternita'" ...



W Limoni promocja na tusze od Collistar. Wybrałam model "Shock", w ofercie z kosmetyczką i płynem do demakijażu oczu. Jest to jedn z lepszych tuszy do rzęs jakie miałam okazję używać. Być może to dzięki wygiętej, okrągłej szczoteczce, która bardzo "otwiera" oko. Najlepszym miernikiem jej jakości jest fakt, że po jej użyciu usłyszałam wiele komplementów na temat moich oczu.Ale ja wiem, że to nie kwestia ich urody ... ;)

A Limoni c'era in offerta il mascara di Collistar. Ho scelto il modello "Shock" con beauty e lo struccante per gli occhi gratis. E'uno dei migliori mascara che recentamente ho usato. Forse e' tutto grazie alla spazzola incurvata, la quale apre molto bene l'occhio. Il vero test di questo cosmetico l'ho fatto quando sono uscita, dopo aver sentito tanti complimenti a proposito dei miei occhi. E io lo so, che non era per la loro "bellezza naturale" .... ;)



I wróciłam do domu ...
E sono tornata a casa ...


Z torcikiem czekoladowym w kieszeni ...
Con la torta di cioccolata nella tasca ... 


;)

4 comments:

  1. Miły dzień, udane zakupy... A mi wpadł w oko Twój kapelusz :-) ślicznie wyglądasz, i życzę jeszcze wielu tak udanych zakupów :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję. Kapelusz ma 3 lata, niestety trochę traci kształt, znalazłam go w sklepie chińskim za 5 euro:) Życzę miłego dnia!pozdrawiam

      Delete
  2. Slicznie wygladasz :) Piekne zakupy, masz dobry gust (tzn taki jak ja), wszystko mi sie podobalo, zwlaszcza pierscionek i stanik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO dziękuję za przemiły komentarz, miło mi, że podobają nam się podobne rzeczy:)pozdrawiam

      Delete