yamamay

1.3.15 PMC 0 Comments


Jak wiecie bardzo lubię produkty z Yamamay. Tym razem urzekła mnie woda toaletowa "Red" z wiosennej linii kosmetyków ...

Come sapete sono fan dei prodotti di Yamamay. Questa volta mi sono innamorata del profumo "Red", della linea di primavera.


"Red" jest zapachem idealnym dla kobiety uroczej, namiętnej i dynamicznej.Zapach jest delikatną, ale zdecydowaną harmonią nut: ylang ylang, imbiru oraz wanilii czyli bardzo kobiecy. Możemy też wyczuć delikatną woń mandarnyki, jaśminu i drzewa sandałwego. Wszystkim z nas, które lubią kwiatowe, ciepłe i waniliowe zapachy przypadnie do gustu.Woda nosi się długo, nie wywołuje migren i roztacza przyjemną aurę.

Ideale per una donna dal carattere dolce e frizzante, passionale e dinamica. La fragranza e' un accordo armonioso ma deciso di note avvolgenti come l'ylang ylang, lo zenzero e la vaniglia che assicurano un senso di piacevole femminilta' effervescente.

Przy kasie zaciekawiły mnie saszetki, w których jak się okazało są kremy do twarzy (nie maseczki) i tak za 1 euro sztuka kupiłam: krem nawilżający, krem przeciwzmarszczkowy oraz krem pod oczy. Saszetki są wielokotnego użytku (zamykają się na zakrętkę), świetnie sprawdzą się w podróży. Bardzo zachwycił mnie przede wszystkim krem nawilżający.

Vicino alla cassa mi hanno incuriosito delle piccolle bustine con le creme per il viso. Ho preso: crema idratante, crema antiaging e trattamento per gli occhi.Queste  creme saranno perfette per i viaggi, si chiudono con il tappino di plastica e sono multiuso. Vi consiglio soprattutto la crema idratante.


 Lakiery do paznokci od Yamamay lubię za ich jakość, niską cenę i ciekawe kolory. Tym razem wybrałam granatowy odcień ...

Gli smalti Yamamay li adoro per il rapporto prezzo-qualita' e perche' ci sono tantissimi colori da scegliere. Questa volta ho puntato sul blu scuro.


Cienie do powiek wyłowiłam z kosza z wieloma innymi przecenionymi produktami do makijażu. W eleganckich pudełeczkach zamknięte są sypkie cienie do powiek z połyskującymi drobinkami. Skusiłam się na odcień piaskowy i lawendowy (1 euro sztuka) ...

Gli ombretti per gli occhi li ho pescati da un grande cesto di prodotti scontati. In elegantissimi cubetti sono racchiusi gli ombretti di colore: sabbaia e lavanda (1 euro al pezzo)...


W Toskanii już prawie wiosna ...
In Toscana si sente gia' la primavera ...




CIAO!:)

0 comments commenti: