Uova di Pasuqa 2015

27.3.15 PMC 5 Comments


Kocham włoską Wielkanoc za duże czekoladowe jaja z niespodzianką. Już kilka tygodni przed Wielkanocą witryny cukierni i sklepów zdobią kolorowe i piękne małe dzieła sztuki stworzone z każdego typu czekolady. Przeszłam się do moich dwóch ulubionych cukierni i oto dla Was "Czekoladowe jaja wielkanocne 2015":)!

Amo la Pasqua Italiana anche per le uova di cioccolata. Gia' un paio di settimane prima le vetrine delle pasticcerie e dei negozi si riempiono di bellissime e colorate uova di cioccolata di ogni tipo. Sono andata a visitare le mie due pasticcerie preferite ed ecco le Uova di Pasqua 2015 !:)













Moje pierwsze jajo czekoladowe w tym roku to ... świnka!:) Nazywa się Pamela (ciekawe czemu) i jest siostrą Peppy Pig!:)
 
Il mio primo uovo quest'anno e' un animale!;) Si chiama Pamela (chi sa perche) ed e sorella di Peppa Pig!:)




 Niech żyje Wielkanoc i niech żyje czekolada!:)
Viva la Pasqua e viva la cioccolata!:)


5 comments:

  1. What a great selection of chocolate Easter eggs! I am sure Easter will be sweet in Italy :)

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it really is. I think that Easter should be called in Italy "Chocolate Days";) This are eggs from my two faver baker shops here, kisses

      Delete
  2. Piekne te jajka :) Dobrze ze ja juz nie jestem fanka czekolady, bo pewnie bym przez Twoj post zaraz rzucila sie na slodycze :P

    ReplyDelete
  3. Piekne te jajka :) Dobrze ze ja juz nie jestem fanka czekolady, bo pewnie bym przez Twoj post zaraz rzucila sie na slodycze :P

    ReplyDelete
  4. Czekoladowa blondi baaardzo apetyczna Inne pisany super , jajowe dzieła sztuki : ).

    ReplyDelete