Tangle Teezer

2.3.15 PMC 6 Comments


 Czy znacie szczotkę Tangle Teezer?:) Bez przesady powiem, że zmieniła ona moje życie;). Kupiłam ją w Avon Italia, zaciekawiona po przeczytaniu tysiąca pozytywnych recenzji w internecie i ... zakochałam się i ja!

Conoscete la spazzola Tangle Teezer?:) Senza esagerare Vi diro' che ha cambiato la mia vita:) L'ho comprata da Avon Italia, incuriosita dalle migliaia di recensioni positive in internet e mi sono innamorata anch'io!:)


Poranne szczotkowanie włosów, które często było cierpieniem przeszło do lamusa. Tangle Teezer czesze nasze włosy bez ich szarpania i niszczenia czyli bez bólu. Bardzo lekka, wygodna w użyciu, choć muszę przyznać, że zajęło mi troche czasu przyzwyczajenie się do szczotki "bez rączki". Jest bardzo łatwa do umycia i czyszczenia. Świetna do pielęgnacji w domu i do torebki.

Le mattinate piene di sofferenza e dolore per pettinarsi sono finite per sempre. Tangle Teezer pettina i nostri capelli senza tirarli e strapparli e quindi senza dolore.E' molto leggera e facile da lavare, comoda da usare, anche se mi ha preso un po' di tempo abituarmi ad usare la spazzola senza maniglia, ma ne valeva la pena. Perfetta per curare la nostra pettinatura a casa e fuori (ideale per la borsa).



Przed ...
Prima ...


Po ...
Dopo ...

  
Czy jest warta swojej ceny? (Ja w Avon zapłaciłam 15 euro). Absolutnie tak!:)
Sama byłam zaskoczona efektem jaki uzyskujemy po rozczesaniu nią naszej fryzury. Włosy mają większą objętość, są gładkie i odświeżone. Wszystkie z nas, które rano przypominają Bethovena powinny w nią zainwestować, warto!:)

Vale la pena comprarla? Assolutamente si. Io per la mia ho pagato 15 euro, ma sono soldi spesi bene. Ero stupita dall'effetto che fa. I capelli pettinati con Tangle Teezer sono lisci, freschi e folli (ma non ribelli;)).Se la mattina assomigliate come me a Beethoven, questa spazzola e' per Voi!:)

6 comments:

  1. mam tangle teezera i... nie wiem :) niby rozczesuje szybko i ladnie, ale jest taaaaak baaaardzo niewygodny w uzyciu, ze siegam po niego tylko w ostatecznosci, gdy wiem, ze zwykla szczotka nie rozplacze moich koltunow i koltunikow. wiec mam mieszane uczucia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czaję, ja jestem zachwycona:)pozdr

      Delete
    2. Też mam i lubię tylko ciągle mi wypada z ręki... Jak to gadżeciara mam dwie - taką normalną i mniejszą z podkładką do torebki...

      Delete
    3. UUUUuuuu podkładka do torebkiii:) pozdrawiam

      Delete
  2. mam, i sobie bardzo chwalę. Warty swojej ceny, choć mógłby rzadziej mi z ręki wypadać ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ja z kolei nie mogę przywyknąć, że muszę się tyle "namachać";) pozdr

      Delete